طراحی پلتفرم چندزبانه برای معرفی و فروش محصولات دانش بنیان

به گزارش مجله کوروش بزرگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از صندوق نوآوری و شکوفایی، الهام تعیین پور مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان گفت: شرکت ما فعالیت خود را از سال 83 در حوزه IT و ICT شروع و در سال 94 دانش بنیان شد که با توجه به فراوری انواع نرم افزارهای دانش بنیان، توانست سهمی از کسب و کار کشور در حوزه IT را به خود اختصاص دهد.

طراحی پلتفرم چندزبانه برای معرفی و فروش محصولات دانش بنیان

وی با بیان اینکه شرکت ما نرم افزارهای موردنیاز ادارات، سازمان ها، وزارتخانه ها و بخش های خصوصی را به شکل سفارشی طراحی و در اختیارشان قرار می دهد، اظهار کرد: بخش دیگر شرکت ما در زمینه تجاری سازی محصولات شرکت های فناور و دانش بنیان و ارائه خدمات کارگزاری به این شرکت ها فعالیت می نماید.

مدیرعامل شرکت دانش بنیان، علت ورود این شرکت به حوزه تجاری سازی محصولات دانش بنیان ها را فقدان فضای متمرکز و یکپارچه برای معرفی و فروش محصولات شرکت های دانش بنیان در کشور اظهار داشت و گفت: بر این اساس تصمیم به طراحی پلتفرمی چند زبانه با فیلترهای خاص گرفتیم که شامل شرکت ها به عنوان تامین نمایندگان از یکسو و خریداران از سوی دیگر می گردد.

مشخص پور در خصوص ویژگی های این پلتفرم سه زبانه گفت: در حال حاضر این محصول به زبان های انگلیسی ، فارسی و عربی روی سایت قرار گرفته و شرکت های دانش بنیان می توانند با ورود به این آن، محصولات و خدمات خود را به چندین روش مختلف ثبت و معرفی نمایند.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه برای معرفی محصولات دانش بنیان فضایی به جز شرکت در نمایشگاه های صندوق نوآوری و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری وجود ندارد، اما این پلتفرم سه زبانه با اتصال به درگاه های بانکی و پستی و نیز سرویس هایی داخلی و خارجی به شرکت ها یاری می نماید تا محصولات خود را معرفی نمایند.

مدیرعامل شرکت دانش بنیان ادامه داد: ما درگاه های بانکی و پستی را به صورت اختصاصی در اختیار هر یک از شرکت ها قرار داده ایم که می توانند موضوع فروش و ارسال کالا و سایر فعالیت های خود را در آن مدیریت نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 اسفند 1400 بروزرسانی: 19 اسفند 1400 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 2038

به "طراحی پلتفرم چندزبانه برای معرفی و فروش محصولات دانش بنیان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی پلتفرم چندزبانه برای معرفی و فروش محصولات دانش بنیان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید