عجیب ترین هتل های دنیا در سال 2021

به گزارش مجله کوروش بزرگ، عجیب ترین هتل های دنیا در سال 2021 را بشناسید

عجیب ترین هتل های دنیا در سال 2021 هتل هایی هستند که موقعیت جغرافیایی، شیوه پذیرایی و مهمانداری و یا شکل و شمایل عجیب دارند و البته مسافران زیادی را به واسطه همین عجیب بودن شان جذب می نمایند. با خبرنگاران همراه باشید تا این هتل ها را بشناسید و در خصوص عجیب ترین هتل های دنیا در سال 2021 بیشتر بدانید.

عجیب ترین هتل های دنیا در سال 2021

هتل هایما هیرد (Hayema Heerd) | هلند

این هتل یکی از عجیب ترین هتل های جهان در سال 2021 است. چرا که در آن خبری از تختخواب با تشک های معمولی که همه می شناسیم، نیست. در این هتل چیزی به اسم تشک دیده نمی گردد و روی تختخواب ها اندازه زیادی کاه با روکش پارچه ای وجود دارد. بعلاوه بالای تختخواب ها توری هایی نصب شده اند تا از شر پشه ها در امان باشید. با وجود آنکه تشک ها همه از کاه هستند اما شما هیچگونه خارشی حس نخواهید کرد چرا که پارچه ای نرم روی آن ها را پوشانده است و مانع خارش بدن شما می گردد.

برای سفر به هلند می توانید بلیط هواپیما آمستردام را از خبرنگاران رزرو کنید.

هتل مانور زرافه (Giraffe Manor) | کنیا

در این بوتیک هتل می توانید سفری به دهه 1930 داشته باشید و از این سفر در تاریخ در یکی از شاخص ترین ساختمان های نایروبی لذت ببرید اما تمام ماجرای عجیب بودن این هتل به همین جا ختم نمی گردد. در هتل Giraffe Manor یا هتل زرافه کنیا این فرصت را دارید تا با زرافه ها از نزدیک برخورد داشته باشید. تصورش را بکنید که در زمان صرف صبحانه، یک زرافه گردنش را به سوی شما دراز کند و بخواهد با شما صبحانه بخورد و یا در حالی که در کنار پنجره هتل کتاب می خوانید خوش و بشی هم با زرافه ای که سرش را از پنجره به داخل آورده است داشته باشید. هیجان همنشینی با زرافه ها چیزی است که مسافران را به این هتل می کشاند.

هتل داس پارک (Das Park) | آلمان

یکی از عجیب ترین هتل های جهان در آلمان واقع است که اتاق های آن از قطعات عظیم لوله های فاضلاب بتنی ساخته شده اند و بسیاری برای رزرو این هتل سر و دست می شکنند! هیچ چیز پیچیده ای در این هتل وجود ندارد و به قول خودشان هتل Das Park اقامتگاهی ساده و راحت را برای مدتی معین به شما ارائه می نماید.

هتل سالا سیلورماین (Sala Silvermine) | سوئد

این شما و این هم هتلی که اسم عمیق ترین هتل جهان را به خود اختصاص داده است. برای اقامت در این هتل باید به عمق 155 متری زمین و در دل یک معدن قدیمی بروید. بد نیست بدانید حداکثر عمق معدن 318.6 متر و طول تقریبی آن 700 متر است و عرض آن به حدود 100 متر می رسد.

هتل فیوسلاژ 727 (727 Fuselage Hotel) | کاستاریکا

چه کسی فکرش را می کرد که بتوان از یک هواپیمای قدیمی بازسازی شده، یکی از عجیب ترین هتل های جهان را ساخت؟ هتل 727 Fuselage Hotel از یک بوئینگ قدیمی 727 متعلق به سال 1965 ساخته شده که زمانی مسافران خطوط هوایی آفریقای جنوبی و آوینکا (کلمبیا) را جابه جا می کرد. این هتل دو اتاقه، کاملا مجهز و دقیق ساخته شده و آن را به گونه ای جانمایی نموده اند که گویی از دل جنگل بیرون زده و منظره آن به گونه ای است که حس پرواز را به مهمانان القا می نماید.

هتل یخی (De Glase Ice) | کانادا

این هتل که به هتل یخی کانادا هم معروفیت دارد، هر ساله به مدت 3 ماه، پذیرای مسافران است. این هتل هر ساله با 30000 تن برف و 500 تن یخ و اندازهی چوب ساخته می گردد و ساخت آن از ماه دسامبر تا ژانویه ادامه دارد. در این هتل، همه چیز حتی تختخواب ها هم از یخ هستند و برای آنکه بتوانید شب را در آن به صبح برسانید به شما لباس و کیسه خواب های مخصوص داده می گردد.

هتل اشر کلیف (Äscher Cliff) | سوئیس

اگر می خواهید اقامتی به یادماندنی در ارتفاعات کوهستان آلپ داشته باشید و مدتی را به دور از شهر و دغدغه هایش بگذرانید، هتل Äscher Cliff می تواند یکی از گزینه هایتان باشد. دسترسی به این هتل تنها با تله کابین امکان پذیر است و پس از پیاده شدن از آن هم باید حدود 15 دقیقه، کوهنوردی سبک داشته باشید. شاید هیچ کس فکرش را هم نمی کرد که هتلی با این دسترسی نسبتا سخت، بتواند به یکی از پرطرفدارترین هتل ها تبدیل گردد.

هتل جامبو استی (Jumbo Stay) | سوئد

تا به حال به این فکر نموده اید که شب را در کابین خلبان یک جامبو جت واقعی بگذرانید؟ هتل Jumbo Stay این امکان را در اختیار شما می گذارد و رویای شما را تحقق می بخشد. این هتل در یک جامبو جت مستعمل مدل 747-212B از سال 1976 ایجاده شده است. این هواپیما در ابتدا برای خطوط هوایی سنگاپور ساخته شد و بعدها آن را در Pan Am (Pan American World Airways) به کار گرفتند. از این هتل به اسم هتلی ارزان برای علاقه مندان به هوانوردی و خانواده هایی که بچه هایشان به این صنعت کنجکاو هستند، یاد می گردد و اقامتی به یادماندنی را برای آن ها رقم می زند.

سان کروز ریزورت (Sun Cruise Resort) | کره جنوبی

اقامتگاهی مجذوب کننده و یکی از عجیب ترین هتل های جهان که روی صخره ای ساحلی واقع شده است و به داشتن برترین منظره از طلوع خورشید معروفیت دارد. این هتل در واقع یک کشتی تفریحی است که در لبه صخره قرار گرفته است و محل قرارگیری عرشه آن به گونه ای است که به مهمانان حس شناور بودن روی دریا را بدهد بدون آنکه دچار تهوع و دریازدگی بشوند. این هتل 211 اتاق دارد و از امکانات قابل توجه آن می توان به استخر آب دریا اشاره نمود.

هتل پالیسیو د سال (Palacio De Sal) | بولیوی

این هتل در حاشیه عظیمترین صحرای نمکی جهان یعنی سالار د یونی قرار گرفته و تمام قسمت های آن از جمله دیوارها، سقف، مبلمان، مجسمه ها و تزیینات و … با نمک ساخته شده است. این هتل 30 اتاق و 1360 مترمربع مساحت دارد. سازندگان این هتل بر این باورند که اینجا ساخته شده تا انسان به تعادل با طبیعت برسد و از استراحتی دلپذیر و فراموش نشدنی در آن لذت ببرد.

آیا شما هم هتل های عجیب دیگری می شناسید؟

آنچه خواندید تنها بخشی از عجیب ترین هتل های جهان در سال 2021 بود. اگر شما هم هتلی با این شگفتی ها سراغ دارید آن را به ما معرفی کنید.

بهاره فلاح

  • عجیب ترین هتل های جهان در سال 2021
  • قوانین فرودگاهی هلند
  • قوانین فرودگاهی امارات متحده عربی

Set your Author Custom HTML Tab Content on your Profile page

منبع: فلای تودی
انتشار: 19 مرداد 1400 بروزرسانی: 19 مرداد 1400 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 1807

به "عجیب ترین هتل های دنیا در سال 2021" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عجیب ترین هتل های دنیا در سال 2021"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید