عرضه محتوای جدید برای گوست ریکان برک پوینت در 2021 هم ادامه دارد

به گزارش مجله کوروش بزرگ، با وجود اینکه بازی گوست ریکان بریک پوینت آغاز بسیار سخت و بدی را تجربه کرد، اما یوبی سافت همچنان درصدد آن است که از این بازی پشتیبانی کند و محتوای جدیدی را برای این اثر عرضه کند. به تازگی یوبی سافت اعلام نموده که هواداران گوست ریکان می توانند در سال 2021 منتظر محتوای بیشتری برای بازی Ghost Recon Breakpoint باشند.

عرضه محتوای جدید برای گوست ریکان برک پوینت در 2021 هم ادامه دارد

وقتی بازی گوست ریکان بریک پوینت در سال 2019 عرضه شد، برخلاف قسمت قبلی خود نتوانست واکنش های مثبتی را دریافت کند و اغلب منتقدان آن را با نقدهای متوسط یا حتی بد بدرقه کردند. نکاتی نظیر محیط اپن ورلد بازی، مقدار بسیار زیاد پرداخت های درون برنامه ای و همچنین مسائل فنی بسیار از ایراداتی بودند که منتقدان به آن ها اشاره داشتند. حتی برخی از منتقدان بازی را بسیار پر باگ و تکراری خواندند.

مدت زیادی طول نکشید تا یوبی سافت به مسائل بازی اقرار کند و در بیانیه ای شرح دهد که چرا مردم از بازی گوست ریکان بریک پوینت خوششان نیامده است. با این حال، نکته مهم آن بیانیه این بود که یوبی سافت از برخی از برنامه های خود برای آینده این بازی پرده برداری نموده بود. اکنون که بیش از یک سال از عرضه بازی سپری شده است، یوبی سافت تا به امروز چند به روزرسانی مختلف را با هدف بهبود بازی منتشر نموده است. برخی از تغییرات مهم این به روزرسانی ها شامل هوش مصنوعی هم تیمی ها و حالت ایمرسیو یا غوطه وری بوده است.

حال، توسعه دهندگان بازی در توییتر خود نوشته اند که محتوای جدیدی برای این اثر در امسال منتشر خواهد شد. یوبی سافت در شرحات جدید خود اشاره نموده است که از زمان عرضه اولویت آن ها رسیدگی به نظرات و بازخوردهای بازیکنان بوده است. آن ها اشاره نموده اند که سعی داشته اند قابلیت هایی را فراهم نمایند تا بازیکنان به نیازها و خواسته های خود از بازی گوست ریکان بریک پوینت دست یابند.

با این حال، یوبی سافت به صورت دقیق از جزئیات به روزرسانی های بعدی این اثر هنوز چیزی نگفته است.

باید منتظر ماند و دید حمایت های ادامه دار یوبی سافت از بازی Ghost Recon Breakpoint به کجا ختم خواهد شد. علاوه بر این بازی، یوبی سافت چندی پیش اعلام نموده بود که میخواهد در سال 2021 محتوای بیشتری را برای بازی The Division 2 منتشر کند.

منبع: Gamesradar

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 4 فروردین 1400 بروزرسانی: 4 فروردین 1400 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 1567

به "عرضه محتوای جدید برای گوست ریکان برک پوینت در 2021 هم ادامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه محتوای جدید برای گوست ریکان برک پوینت در 2021 هم ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید