فرامرزیان: پست کفاشیان در ساختار اساسنامه شغل محسوب نمی گردد

به گزارش مجله کوروش بزرگ، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان گفت: کفاشیان با سمت نایب رئیسی به فدراسیون فوتبال بازگشته و این سمت در ساختار اساسنامه شغل محسوب نمی گردد.

فرامرزیان: پست کفاشیان در ساختار اساسنامه شغل محسوب نمی گردد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، ژاله فرامرزیان در حاشیه مراسم روز المپیک، درمورد بودجه وزارت برای فدراسیون ها و شرایط اقتصادی وزارت ورزش، گفت: منابعی که دولت به ما می دهد برای حقوق و موارد خاص است. پرداختی هایی که به فدراسیون ها داشتیم در 3 مرحله بود که برای عملیات حقوق و هزینه های جاری به آنها داده شد.

وی ادامه داد: امیدوارم در اولین مرحله فعالیتی که اعتبار به ما اختصاص پیدا می نماید و بحث بودجه مشخص تکلیف شد، امیدوارم بتوانیم براساس فعالیت ها منابع مربوط به فدراسیون ها را هم پرداخت کنیم. آن چیزی که مسلم است این است که ما متعهد هستیم که امورات فدراسیون ها متوقف نگردد و تا الان هم این کار را نموده ایم.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان درخصوص حقوق المپیکی ها، گفت: ما سهم خودمان از حقوق المپیکی ها را پرداخت نموده ایم. ما چون سرفصل عنوان فعالیت نداریم باید در این موضوع به نتیجه برسیم تا بودجه ای به ما تخصیص دهند. ما هم براساس شرایطی که داریم کوشش می کنیم تا از شرمندگی دوستان درآییم.

فرامرزیان درمورد بازگشت کفاشیان به فدراسیون فوتبال، توضیح داد: این موضوع به اساسنامه فدراسیون مربوط می گردد. پستی که کفاشیان با آن به فدراسیون بازگشته، نایب رئیسی است و این سمت در ساختار اساسنامه شغل محسوب نمی گردد. در سرفصل های ما هم این سمت شغل محسوب نمی گردد، پس از این جهت مسئله ای وجود ندارد، اما اینکه دقیقا چه مکانیزمی وجود داشته موضوعی کاملاً ورزشی است و خواهش می کنم از علی نژاد سوال کنید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 1145

به "فرامرزیان: پست کفاشیان در ساختار اساسنامه شغل محسوب نمی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرامرزیان: پست کفاشیان در ساختار اساسنامه شغل محسوب نمی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید