قیمت گوشت قرمز کاهش یافت

به گزارش مجله کوروش بزرگ، ملکی از کاهش نرخ گوشت اطلاع داد و گفت: هر کیلو شقه گوسفندی بدون دنبه با نرخ 110 تا 115 هزار تومان در بازار عرضه می گردد.

قیمت گوشت قرمز کاهش یافت

علی اصغر ملکی، رئیس اتحادیه گوشت گوسفند، از کاهش 5 هزار تومانی نرخ گوشت در بازار اطلاع داد و گفت: هم اکنون هر کیلو شقه گوسفندی بدون دنبه با نرخ 100 تا 103 هزار تومان به مغازه دار و با احتساب 10 درصد سود 110 تا 115 هزار تومان به مصرف کننده عرضه می گردد.

او با اشاره به اینکه بازار گوشت رونقی ندارد، افزود: با توجه به تعطیلی کسب وکارها و کاهش قدرت خرید افراد، کشش چندانی برای خرید گوشت در بازار وجود ندارد.

ملکی ادامه داد: از مردم تقاضا داریم که در خرید گوشت شتابزده عمل نکنند چرا که گوشت به اندازه کافی وجود دارد.

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی با اشاره به اینکه مسئله ای در عرضه دام نداریم، بیان نمود: با توجه به کنترل نسبی قاچاق، مسئله ای در ارتباط با تامین دام نداریم.

او نرخ کنونی هر کیلو دام زنده را 47 تا 48 هزار تومان بیان نمود و گفت: با توجه به عرضه مناسب دام در برابر کاهش تقاضا، نرخ هر کیلو دام 2 تا 3 هزار تومان کاهش یافته است.

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی در خاتمه درباره آخرین شرایط قاچاق دام توضیح داد: طی هفته های اخیر مقداری دام زنده از میاندوآب به کشور های عربی قاچاق می شد که خوشبختانه با اطلاع رسانی به موقع، موضوع قاچاق تا حدی کنترل شده که این موضوع اثر خود را در بازار گذاشته است.

منبع: اقتصاد نیوز

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 28 دی 1399 بروزرسانی: 28 دی 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 1430

به "قیمت گوشت قرمز کاهش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت گوشت قرمز کاهش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید