لپ تاپ OLED مناسب چه کسانی است؟ کارشناسان تاپ رایان پاسخ می دهند

به گزارش مجله کوروش بزرگ، لپ تاپ ها این روزها تنوع بسیار زیادی دارند. شرکت های فراوری نماینده لپ تاپ و قطعات کامپیوتری بر اساس نیازهای کاربران، لپ تاپ های متنوعی را با مشخصات سخت افزاری گوناگون فراوری می نمایند.

لپ تاپ OLED مناسب چه کسانی است؟ کارشناسان تاپ رایان پاسخ می دهند

لپ تاپ ها انواع متفاوتی دارند، از لپ تاپ های مناسب برای کارهای سبک و روزمره گرفته تا مدل های تا دندان مسلح با طراحی های خاص برای گیمرها. با مراجعه به لینک زیر می توانید تمام لپ تاپ های موجود در بازار را با برترین قیمت مشاهده کنید:

https://toprayan.com/category/laptop-and-ultrabook

یکی از دسته بندی های موجود در میان مدل های مختلف لپ تاپ، دستگاه هایی با صفحه نمایش OLED است. لپ تاپ OLED با بهره مندی از صفحه نمایش با کیفیت و عالی، تبدیل به یکی از محبوب ترین دستگاه ها در سبد محصولات فراورینمایندگان شده است. در این مطلب قصد داریم با بهره گیری از نظر متخصصین تاپ رایان، لپ تاپ OLED را آنالیز و معین کنیم برای چه کسانی مناسب هستند.

لپ تاپ OLED چیست؟

لپ تاپ با صفحه نمایش OLED یا اگر بخواهیم در وقت صرفه جویی کنیم، همان لپ تاپ OLED ، به لپ تاپ هایی گفته می گردد که صفحه نمایش با پنل OLED دارند. صفحه نمایش OLED نسبت به انواع دیگر صفحه نمایش که عموما بر پایه فناوری LCD ساخته می شوند، یک تفاوت اساسی دارد. در پنل های LCD که با نام هایی مثل LED ، IPS ، VA و غیره در معینات لپ تاپ ها دیده می شوند یک منبع نور جداگانه برای تامین روشنایی صفحه نمایش ضروری است. اما در پنل های OLED هر پیکسل می تواند نور فراوری کند و به همین علت احتیاجی به منبع نوری جداگانه نیست.

این تفاوت اساسی در پنل های OLED باعث می گردد تا این صفحه نمایش ها بتوانند رنگ سیاه واقعی داشته باشند. در واقع در یک تصویر، قسمت های سیاه رنگ پیکسل های خاموش هستند. این ویژگی باعث می گردد کنتراست این پنل ها بی نهایت باشد و بتوانند رنگ ها را با دقت بیشتری بازآفرینی نمایند. مزیت فیزیکی پنل های OLED هم نازک تر بودن و مصرف انرژی کمتر در نمایش تصاویر تیره است.

شرکت های فراوری نماینده لپ تاپ مثل ایسوس و اچ پی، از پیشگامان طراحی و ارائه لپ تاپ OLED در بازار هستند. البته ایسوس دست کاربران را در انتخاب نوع صفحه نمایش لپ تاپ باز گذاشته و مدل های مشابه با لپ تاپ OLED را با صفحه نمایش های دیگر هم ارائه می دهد. برای مشاهده کامل ترین تنوع لپ تاپ های ایسوس موجود در بازار ایران می توانید از لینک زیر بهره ببرید:

https://toprayan.com/category/laptop-and-ultrabook/asus

مزایا و معایب لپ تاپ OLED

لپ تاپ های OLED به خاطر نوع پنل صفحه نمایش استفاده شده، مزایای و معایبی دارند که به صورت کوتاه شامل موارد زیر است:

مزایای لپ تاپ OLED

  • نمایش رنگ ها با اشباع بیشتر و به صورت دقیق

  • کیفیت و روشنایی بالاتر تصویر

  • زمان پاسخگویی کوتاه تر (ریسپانس تایم کمتر)

معایب لپ تاپ OLED

  • امکان رد انداختن تصاویر ثابت (burn out)

  • مصرف برق بیشتر در نمایش تصاویر رنگ روشن

لپ تاپ OLED مناسب چه کسانی است؟

لپ تاپ OLED به خاطر بهره مندی از پنل OLED و توانایی نمایش دقیق و روشن تر رنگ ها، بیشتر مناسب افرادی است که لپ تاپ را برای کارهای تصویری احتیاج دارند. مثلا عکاسانی که می خواهند عکس ها را با برترین کیفیت و جزئیات ویرایش نمایند یا تدوین گران ویدیو که باید با دقت زیادی پروفایل رنگی فیلم را اصلاح نمایند، می توانند از مزایای لپ تاپ OLED بیشترین استفاده را بنمایند. علاوه بر این لپ تاپ OLED برای تمام کسانی که یک لپ تاپ با صفحه نمایشی با کیفیت و عالی می خواهند مناسب است.

مزایای خرید لپ تاپ OLED از فروشگاه اینترنتی تاپ رایان

فروشگاه اینترنتی تاپ رایان، به عنوان فروشگاه تخصصی لپ تاپ، قطعات کامپیوتر و لوازم جانبی، همواره برای بهبود تجربه خرید کاربران کوشش نموده است. اگر می خواهید خرید لپ تاپ OLED را از تاپ رایان به انجام برسانید، بد نیست بدانید که امتیازات زیر بخشی از مزایای خرید لپ تاپ از تاپ رایان است:

  • دسته بندی تخصصی لپ تاپ ها برای مشاهده سریع لپ تاپ های مناسب

  • قیمت های رقابتی و مناسب لپ تاپ OLED

  • متنوع ترین سبد محصول لپ تاپ OLED در بازار

  • امکان بهره مندی از مشاوره تخصصی برای انتخاب برترین لپ تاپ OLED

  • امکان ثبت سفارش لپ تاپ OLED به صورت اینترنتی و تحویل حضوری در تهران

  • امکان پرداخت در محل برای سفارش های لپ تاپ OLED در شهر تهران

  • ارسال سریع سفارش در تهران و شهرستان ها

تاپ رایان چگونه تجربه خرید لپ تاپ OLED را بهبود داده است؟

لپ تاپ OLED دستگاه های خاص و مجذوب کننده هستند که می توان با خرید اینترنتی از یک فروشگاه معتبر مثل تاپ رایان، تجربه خرید را هم دلنشین و مجذوب کننده تر کرد. تاپ رایان به عنوان فروشگاه اینترنتی لپ تاپ، تمام عوامل لازم را برای ایجاد برترین تجربه خرید، در نظر گرفته است.

با ورود به سایت تاپ رایان، اولین موردی که توجه را به خود جلب می نماید، رابط کاربری ساده و صریح این سایت است. در تاپ رایان بدون این که وقتتان تلف گردد، به سمت محصولات مد نظرتان راهنمایی خواهید شد. با استفاده از دسته بندی های تخصصی که بر مبنای مطالعات بازار طراحی شده اند، به راحتی و بدون احتیاج به دانش فنی بالا، تمام محصولات مناسب احتیاجتان را مشاهده خواهید کرد. البته این به معنای از دست رفتن جزئیات فنی نیست! برای افرادی که می خواند ریز جزئیات لپ تاپ را معین نموده و مدل های خاص را مشاهده نمایند هم امکانات تخصصی فراهم است. به عنوان مثال لینک زیر را آنالیز کنید:

https://toprayan.com/category/laptop-and-ultrabook/hp

در این لینک تمام مدل های لپ تاپ HP که در بازار ایران موجود هستند، فهرست شده است. با نگاهی به سمت راست صفحه، می توانید مجموعه ای از فیلترهای تخصصی را مشاهده کنید که امکان معین جزئیات دقیق محصول را به کاربر می دهند. با این امکان حتی افراد متخصص هم به راحتی مدل دلخواهشان را پیدا خواهند کرد.

چرا تاپ رایان یکی از برترین فروشگاه های اینترنتی خرید لپ تاپ OLED است؟

تاپ رایان به عنوان یک فروشگاه اینترنتی تخصصی و بزرگترین سایت فروش اینترنتی لپ تاپ، ویژگی هایی دارد که آن را به برترین سایت خرید اینترنتی لپ تاپ تبدیل نموده است. اولین مزیت که پیش از این هم به آن اشاره شد، رابط کاربری ساده و صریح در کنار دسته بندی های تخصصی است. مزیت دوم، ارتباط مستقیم تاپ رایان با واردنمایندگان است که باعث می گردد تمامی لپ تاپ های موجود در تاپ رایان با تضمین اصالت کالا و گارانتی معتبر با برترین قیمت به کاربران عرضه شوند.

طبیعتا لپ تاپ OLED هم از این قاعده مستثنی نیست. با خرید لپ تاپ OLED از تاپ رایان، علاوه بر بهره مندی از خدمات مشاوره و پشتیبانی تاپ رایان، خیالتان از بابت قیمت، گارانتی و خدمات آسوده خواهد بود.

سخن سرانجامی

خرید لپ تاپ OLED به عنوان دستگاهی با صفحه نمایش عالی برای گرافیست ها و تدوین گران یک مزیت رقابتی ایجاد می نماید. چه بهتر که این خرید، به صورت اینترنتی و از تاپ رایان صورت بگیرد تا علاوه بر مجذوب کنندهیت های ذاتی لپ تاپ OLED از مزایای خرید اینترنتی از بزرگترین سایت فروش لپ تاپ هم بهره ببرید.

در سرانجام پیشنهاد می کنیم برای مشاهده مدل های مختلف لپ تاپ OLED به فروشگاه اینترنتی تاپ رایان مراجعه کنید. برای مشاهده انواع مدل های لپ تاپ OLED و مقایسه آن ها کافیست از آدرس toprayan.com وارد سایت شده یا به سادگی با جستجوی عبارت خرید لپ تاپ OLED تاپ رایان در گوگل، روی نتیجه اول کلیک کنید. با ورود به صفحه مخصوص لپ تاپ OLED مدل های مختلف این دستگاه های مجذوب کننده به شما نمایش داده می شوند و می توانید مدل مد نظرتان را انتخاب کنید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 28 فروردین 1402 بروزرسانی: 28 فروردین 1402 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 2286

به "لپ تاپ OLED مناسب چه کسانی است؟ کارشناسان تاپ رایان پاسخ می دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لپ تاپ OLED مناسب چه کسانی است؟ کارشناسان تاپ رایان پاسخ می دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید