تور ارزان فرانسه: ماجرای رابطه پول دار ترین دختر جهان با محمدرضا گلزار ، پاریس هیلتون کیست ؟

به گزارش مجله کوروش بزرگ، خبرنگاران : پاریس هیلتون ثروتمندترین دختر جهان 2 سال قبل زیر یکی از پست های گلزار کامنت جالبی گذاشت که این سوپراستار ایرانی را وارد حواشی تازه کرد.

تور ارزان فرانسه: ماجرای رابطه پول دار ترین دختر جهان با محمدرضا گلزار ، پاریس هیلتون کیست ؟

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

محمدرضا گلزار ناخواسته در عالم حواشی اخبار همواره وجود دارد. از زندگی لاکچری محمدرضا گلزار گرفته تا درگیری لفظی حمید گودرزی با محمدرضا گلزار. حتی محمدرضا گلزار از چشم سلبریتی های آمریکایی هم دور نمانده است. پاریس هیلتون خواننده و مدل آمریکایی از محمدرضا گلزار تعریف نموده است.

کامنت پاریس هیلتون برای محمدرضا گلزار

پاریس هیلتون ثروتمندترین دختر جهان نزدیک به دو سال قبل کامنتی را زیر یکی از پست های گلزار در اینستاگرام به اشتراک گذاشت که منجر به پخش شایعاتی درباره این بازیگر مجذوب کننده ایرانی شد.

پاریس هیلتون از محمد رضا گلزار این سوپراستار ایرانی به اسم قدرت ایران نام برده بود و این نوع تعریف می تواند شایعاتی را درباره ارتباط این دو نفر به وجود بیاورد.

پاریس هیلتون کیست؟

او خواننده، مدل و هنرپیشه آمریکایی است.

این خواننده و مدل آمریکایی در خانواده ای بسیار پولدار به جهان آمد و پدر او صاحب اصلی هتل های زنجیره ای هیلتون در آمریکا می باشد.

حتی فیلمی درباره زندگی واقعی آن ها و دزدی که از خانه شان انجام شده بوده ساخته شده است که نام این فیلم Blling Ring می باشد.

منبع : وقت صبح

منبع: رکنا
انتشار: 1 مهر 1400 بروزرسانی: 1 مهر 1400 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 1854

به "تور ارزان فرانسه: ماجرای رابطه پول دار ترین دختر جهان با محمدرضا گلزار ، پاریس هیلتون کیست ؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان فرانسه: ماجرای رابطه پول دار ترین دختر جهان با محمدرضا گلزار ، پاریس هیلتون کیست ؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید