مایکروسافت بیخیال سلامتی شد ، برنامه های بهداشت و تناسب اندام از دسترس خارج می شوند

به گزارش مجله کوروش بزرگ، در شرایطی که بسیاری از شرکت های مشهور دنیای فناوری در حوزه سلامت با یکدیگر رقابت دارند، مایکروسافت اعلام نموده که بسیاری برنامه های هوشمند مرتبط با ردیابی سلامت خود را نیمه کاره رها خواهد نمود.

مایکروسافت بیخیال سلامتی شد ، برنامه های بهداشت و تناسب اندام از دسترس خارج می شوند

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، رها کردن بعضی برنامه ها و آزمون و خطا در دنیای تکنولوژی موضوعی عجیب نیست، اما مایکروسافت اخیرا اعلام نموده که بسیاری از برنامه های کاربردی و خدمات بهداشتی خود را رها می نماید.

حدود 3 سال پیش در سال 2016، هنگامی که مایکروسافت اعلام نمود که قصد ندارد نسخه سوم از گروه مایکروسافت (گروه تناسب اندام) خود را به فروش برساند، مقامات این شرکت گفتند که همچنان روی پلت فرم سلامتی خود تمرکز خواهند کرد. اما این وعده پایدار نماند و از این آخر هفته،مایکروسافت به طور کلی تمرکزش را از فضا سلامتی دریغ خواهد نمود.

مایکروسافت در روز 1 مارس به مشتریان گروه محصولات بهداشتی و سلامتی خود اعلام نمود که این شرکت خدمات و برنامه های مایکروسافت Dashboard Health را متوقف خواهد نمود. بر اساس این اطلاعیه مایکروسافت از 31مه ، 2019، فعالیت خود را در Dashboard Health سرانجام می دهد و برنامه های مایکروسافت سلامتی را از فروشگاه مایکروسافت، فروشگاه گوگل پلی و اپ استور حذف خواهد نمود.

مایکروسافت در سپتامبر 2016 برنامه های تناسب اندام و سلامت خود را برای iOS، اندروید و ویندوزفون به عنوان برنامه های کاربردی بازسازی کرد. البته صفحه پرسش و پاسخهای متداول (FAQ) برای داشبورد سلامت مایکروسافت یادآور می گردد که پس از 2015/05/31 نیز کاربران دستگاه های مایکروسافت می توانند همچنان از دستگاه های خود استفاده نمایند،اما به شکل آفلاین، چرا که ویژگی های مرتبط به اینترنت در دسترس نخواهد بود.

منبع: انتخاب
انتشار: 10 دی 1401 بروزرسانی: 10 دی 1401 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 2238

به "مایکروسافت بیخیال سلامتی شد ، برنامه های بهداشت و تناسب اندام از دسترس خارج می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مایکروسافت بیخیال سلامتی شد ، برنامه های بهداشت و تناسب اندام از دسترس خارج می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید