محسن کاوه: هیچ دخالتی در انتخاب یا خط خوردن یزدانی نداشتم

به گزارش مجله کوروش بزرگ، مدیر تیم های ملی کشتی آزاد گفت: دخالتی در انتخاب هیچ کدام از کشتی گیران تیم ملی جوانان در مسابقات جهانی نداشتم و تمامی نفرات با نظر کادر فنی انتخاب شدند.

محسن کاوه: هیچ دخالتی در انتخاب یا خط خوردن یزدانی نداشتم

محسن کاوه در مصاحبه با خبرنگاران، درباره علت خط خوردن امیر محمد یزدانی از ترکیب تیم ملی کشتی آزاد جوانان در رقابت های دنیای استونی و جایگزین شدن امیر حسین مقصودی، اظهار کرد: ما در اینباره با 2 - 3 مشکل روبرو شدیم. ابتدا اسم امیرحسین مقصودی به اتحادیه دنیای کشتی داده شده بود و قرار بود وی در این رقابت ها برای ایران کشتی بگیرد اما در روزهای منتهی به شروع مسابقات نام امیرمحمد یزدانی نیز از سوی کادر فنی مطرح شد و آن ها نظرشان این بود که یزدانی نفر اول این وزن باشد.

مدیر تیم های ملی کشتی آزاد با اشاره به پروسه سنگین دریافت ویزا برای اعضای تیم که در نهایت با مساعدت شخص وزیر امور خارجه صورت گرفت، اضافه نمود: ویزای تمامی اعضای تیم اعزامی صادر شد اما در این میان فقط ویزای امیر محمد یزدانی صادر نشده بود. باز این موضوع پیگیری شد تا اینکه ساعت 9 شب و 6 ساعت مانده به پرواز، ویزای او صادر شد. بعد بلافاصله پیگیر دریافت بلیت شدیم که با توجه به نبودن بلیت نتوانست به همراه تیم اعزام گردد و در نهایت او با پرواز 6 بعد از ظهر راهی استونی شد.

وی توضیح داد: پس از اینکه ویزای یزدانی صادر شد، روابط بین الملل فدراسیون کشتی پیگیر ثبت نام او در سایت اتحادیه دنیای شد اما با توجه به تعطیلی سرانجام هفته در اروپا این امر میسر نشد. با توجه به این شرایط امیرحسین مقصودی اعزام شد و اگر اینکار انجام نمی گرفت نمی توانستیم نماینده ای در این وزن داشته باشیم.

کاوه در پاسخ به این سوال که چرا امیرحسین مقصودی که به لحاظ قانون فرآیند انتخابی نباید در ترکیب قرار می گرفت، راهی این مسابقات شد اما علی اشکیور نفر اول انتخابی برای حضور در تیم ملی انتخاب نشد، توضیح داد: این تصمیمی بود که کادر فنی گرفته بود و من هیچ دخالتی در مشخص نفرات و یا کنار گذاشتن آن ها نداشتم. ما از ابتدا هم اعلام کردیم از همه تصمیمات کادر فنی حمایت می کنیم. استدلال خاص خودشان را داشتند و من نیز به آن احترام گذاشتم.

وی در سرانجام خواهان حمایت از انتخاب تمامی نفرات تیم ملی شد و گفت: مسابقات قهرمانی دنیا از امروز(دوشنبه) شروع شده و مقصودی هم یکی از ده نماینده ایران در این مسابقات است. وظیفه داریم از همه کشتی گیرانمان که برای ایران مبارزه می نمایند حمایت کنیم. مطمئن باشید پس از مسابقات این موضوع به دقت با حضور کادر فنی آنالیز می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 شهریور 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 254

به "محسن کاوه: هیچ دخالتی در انتخاب یا خط خوردن یزدانی نداشتم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محسن کاوه: هیچ دخالتی در انتخاب یا خط خوردن یزدانی نداشتم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید