ایتالیا ظرفیت های مناسبی برای سرمایه گذاری در مازندران دارد

به گزارش مجله کوروش بزرگ، سفیر ایران در ایتالیا با تاکید بر توسعه مراودات همکاری دو کشور گفت: ایتالیا ظرفیت مناسبی برای سرمایه گذاری در مازندران دارد.

ایتالیا ظرفیت های مناسبی برای سرمایه گذاری در مازندران دارد

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با بهترین قیمت تور ایتالیا همراه شوید و از شهرهای زیبای رم، فلورانس و ونیز شهر روی آب دیدن کنید و بنای کولوسئوم را ببینید.

به گزارش خبرنگاران از ساری، به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، جهانبخش مظفری در ملاقات با استاندار مازندران در ایتالیا گفت: ایتالیا ظرفیت های بسیار خوبی برای سرمایه گذاری در مازندران دارد. آمادگی کامل داریم در جهت مهیا سازی زمینه ها و سوق دادن هیئت ها و سرمایه گذاران به سمت مازندران اقدام کنیم.

وی بیان نمود: رایزن مالی سفارت را ماموریت می دهم در این راستا نهایت همکاری را معمول دارد.

استاندار مازندران نیز در این ملاقات درباره ظرفیت ها و توانمندی های مازندران در بخش های مختلف و علاقمندی به توسعه همکاری ها با استان مارکه ایتالیا و سایر استان های این کشور مطالبی را ارائه کرد.

ربیع فلاح گفت: مازندران توانایی مبادله مالی در حوزه های گردشگری، صنایع دستی، همکاری های تجاری و بندری کشاورزی تبادل استاد و دانشجو، خرید کشتی، شرکت های دانش بنیان، صنایع متوسط و کوچک، صنایع تبدیلی و مرغ و شیلات و مواد غذایی و دانش فنی و مهندسی را با ایتالیا دارد.

منبع: تسنیم
انتشار: 23 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 683

به "ایتالیا ظرفیت های مناسبی برای سرمایه گذاری در مازندران دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایتالیا ظرفیت های مناسبی برای سرمایه گذاری در مازندران دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید