بازسازی مسجد میرزا علی اکبر اردبیل در سامانه ستاد ایران نهاده شد

به گزارش مجله کوروش بزرگ، معاون توسعه مدیریت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: بازسازی و اجرای کامل ازاره سنگی پایه ها و دو عد اورسی مسجد میرزا علی اکبر در سامانه ستاد ایران نهاده شد.

بازسازی مسجد میرزا علی اکبر اردبیل در سامانه ستاد ایران نهاده شد

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل، سیدرامین نصیری روز، چهارم تیرماه اظهار کرد: با انتخاب پیمانکار واجد شرایط، بازسازی این مسجد تاریخی دوره قاجار، انجام خواهد شد. افراد واجد شرایط می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سامانه ستاد مراجعه نمایند.

او با اشاره به شرایط شرکت نمایندگان، اضافه نمود: شرکت نماینده باید دارای سابقه کار در پروژه های مشابه بوده و بر اساس نقشه ها و جزئیات پیوستی اقدام کند.

مسجد میرزاعلی اکبر مربوط به دوره قاجار است که به دست حاج محمد حسین امین ساخته و در اواخر دوره قاجار به دست مرحوم میرزا علی اکبر مجتهد، تعمیر شده و چون محل درس و منبر آقامیرزا علی اکبر در این مسجد بوده، از همان تاریخ مسجد به نام او شهرت یافته است.

این بنای زیارتی و تاریخی در میدان ساعت، خیابان 30 متری اردبیل واقع شده و در تاریخ 11 تیرماه 1375 با شماره ثبت 1742 به عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 14 تیر 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 1043

به "بازسازی مسجد میرزا علی اکبر اردبیل در سامانه ستاد ایران نهاده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی مسجد میرزا علی اکبر اردبیل در سامانه ستاد ایران نهاده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید