منتظر گوشی تاشوی مقرون به صرفه قیمت سامسونگ باشید

به گزارش مجله کوروش بزرگ، اینطور که به نظر می رسد، سامسونگ در حال کار روی یک گوشی تاشوی مقرون به صرفه قیمت است که گفته می گردد کمتر از 800 دلار قیمت خواهد داشت.

منتظر گوشی تاشوی مقرون به صرفه قیمت سامسونگ باشید

سامسونگ در حال حاضر بزرگ ترین شرکت فعال در زمینه فراوری گوشی های هوشمند به شمار میرود که به لطف ورود زودهنگام به بخش گوشی های هوشمند تاشو توانسته در این زمینه هم فعلا برترین باشد. شرکت کره ای در سبد محصولات تاشوی خود، مدل های متنوعی از جمله زد فلیپ، زد فلیپ 5G، زد فلیپ 2 و 3، فولد، زد فولد 2 و 3 دارد و در ماه آگوست هم از نسل چهارم از گوشی های تاشوی خود رونمایی خواهد نمود.

اما این گوشی ها همگی پرچم دارانی با قیمت حداقل 1000 دلار هستند. این یعنی فعلا امکان خرید این گوشی ها برای کاربرانی که هر سال برای خرید مدل های میان رده و مالی سرمایه گذاری می نمایند و برنامه دارند، تقریبا غیرممکن است. اما از آن جایی که سامسونگ ماندن در رتبه نخست برترین فراورینماینده گوشی های هوشمند را مدیون گوشی های مقرون به صرفه قیمت خود است، در نظر دارد در بخش تاشو هم چنین محصولی را فراوری کند.

این یعنی در آینده شاهد گوشی تاشوی مقرون به صرفه قیمتی از سوی سامسونگ خواهیم بود که البته گفته می گردد حالا حالاها عرضه نخواهد شد. طبق اطلاعات منتشر شده به وسیله ETNews که یک پایگاه خبری کره ای است، ظاهرا شرکت کره ای می خواهد گوشی تاشوی مقرون به صرفه قیمتی را فراوری کند که کمتر از 1 میلیون وون کره یا به عبارتی 770 دلار قیمت دارد. البته نمی دانیم آیا این قیمت برای محصولی شبیه به زد فلیپ در نظر گرفته خواهد شد یا زد فولد اما هرچه که هست، یک گوشی تاشوی میان رده خواهد بود. البته با در نظر گرفتن قیمت زد فلیپ 3 (1٬25 میلیون وون کره)، به نظر می رسد این محصول مورد انتظار از چنین طراحی برای کاهش قیمت بهره ببرد. با این حال نمی توان در این رابطه به صورت قطعی نظر داد.

پایگاه خبری یادشده بعلاوه مدعی شد که این گوشی تاشوی مقرون به صرفه قیمت در دسته گوشی های گلکسی A سامسونگ قرار خواهد گرفت که البته پیش تر هم در رابطه با وجود چنین محصولی شنیده بودیم و حالا با انتشار خبری دیگر، تقریبا از وجود آن مطمئن شدیم. گفته می گردد این گوشی از یک سری از قابلیت های پریمیوم مدل های تاشوی کنونی بی بهره خواهد بود اما متأسفانه جزئیاتی در این رابطه منتشر نشده است.

گوشی های تاشو بیشتر به خاطر طراحی نو و نوآورانه ای که دارند مورد توجه قرار گرفته اند اما ETNews مدعی شده گوشی تاشوی مورد انتظار سامسونگ در سال 2024 از راه می رسد. این یعنی شرکت کره ای دو سال وقت دارد که تجربه بیشتری در این زمینه کسب کند و شرکت های تأمین نماینده بیشتری هم همین اندازه زمان را خواهند داشت که به فناوری های مورد احتیاج برای ساخت گوشی تاشو دست پیدا نمایند تا در نهایت قطعات با قیمت کمتری به دست سامسونگ برسد. در این صورت، قیمت گوشی های تاشو هم خواهد شکست و عرضه یک میان رده اصلا دور از انتظار نخواهد بود.

البته سامسونگ با انتخاب یک پردازنده میان رده، حافظه رم و حافظه داخلی کمتر، دوربین های نسبتا ضعیف تر و مواردی از این دست می تواند تا حد زیادی قیمت گوشی تاشوی مورد انتظار را کاهش دهد. یعنی راه برای این کار حتی همین حالا هم وجود دارد اما شرکت می خواهد تا جایی که امکان دارد از شانس فروش گوشی های تاشوی پرچم دار با قیمت بالا استفاده کند. خصوصا حالا که هیچ رقیبی هم برایش وجود ندارد.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 1 مرداد 1401 بروزرسانی: 1 مرداد 1401 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 2153

به "منتظر گوشی تاشوی مقرون به صرفه قیمت سامسونگ باشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منتظر گوشی تاشوی مقرون به صرفه قیمت سامسونگ باشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید