نصرتی: آل کثیر، عبدی و پاکدل ویژگی های استاندارد یک مهاجم بین المللی را ندارند، شرایط تراکتور اسفناک است

به گزارش مجله کوروش بزرگ، پیشکسوت پرسپولیس معتقد است سه مهاجم این تیم از ویژگی های استاندارد یک مهاجم بین المللی برخوردار نیستند.

نصرتی: آل کثیر، عبدی و پاکدل ویژگی های استاندارد یک مهاجم بین المللی را ندارند، شرایط تراکتور اسفناک است

محمد نصرتی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره رجحان سخت پرسپولیس مقابل سپاهان در بازی موسوم به الکلاسیکو فوتبال ایران گفت: پرسپولیس پیروزی حساس و ارزشمندی به دست آورد و این برد، یاری زیادی به قهرمانی تیم خواهد نمود. شکست پرسپولیس در دو فصل اخیر در اراک، شرایط روانی را برای پرسپولیس سختتر نموده و درگیری های سال های گذشته میان دو تیم، حساسیت بازی را افزایش داده بود.

وی با اشاره به تمایل پرسپولیس برای حفظ رجحان یک گله خود مقابل سپاهان در نیمه دوم بازی توضیح داد: پرسپولیس برخلاف بازی های قبل که کوشش می کرد موقعیت گلزنی بسازد و مالک توپ و میدان باشد، پس از گل سعی بر کنترل بازی داشت و به خواسته خود رسید. با توجه به کسر امتیاز از گل گهر سیرجان و امتیازاتی که به سایر تیم ها داده شد، پرسپولیس اگر در این بازی امتیاز از دست می داد، از سایر رقبا عقب می ماند که این پیروزی باعث بهبود شرایط تیم در جدول شد.

پیشکسوت پرسپولیس، خط حمله این تیم را مهمترین نقطه ای دانست که احتیاج به تقویت دارد و اعلام نمود: پرسپولیس به یک مهاجم بلندزن با استانداردهای بین المللی احتیاج دارد که از ارسال ها استفاده کند و قدرت بدنی مناسبی داشته باشد. آل کثیر، پاکدل، امیری و عبدی این ویژگی ها را ندارند. جدایی چند بازیکن کلیدی و ورود نفرات نو باعث شده است مطابقت آنها با شرایط پرسپولیس زمان ببرد. دو بازیکن تاجیکستانی هم انگیزه زیادی دارند و یکی از آنها که در پست مدافع کناری بازی می نماید، می تواند یاری زیادی به پرسپولیس کند.

نصرتی با بیان اینکه پرسپولیس در پست مدافعان چپ یا راست به نفرات باکیفیتی احتیاج دارد، به خبرنگاران گفت: اگر جای کادر فنی پرسپولیس بودم، به علی شجاعی در پست دفاع چپ بیشتر میدان می دادم. او عملکرد خیلی خوبی در زمان حمله دارد و اگر تجربه بیشتری در پست دفاع به دست بیاورد، می تواند به مدافع چپ مطلوب پرسپولیس تبدیل گردد.

مدافع پیشین تیم فوتبال تراکتور درباره شرایط این تیم و شکست های متوالی شاگردان سولدو اعلام کرد: شرایط تراکتور اسفناک است. زمانی که ما در این تیم بازی می کردیم یا یکی دو سال بعد از ما، تراکتور همواره مدعی قهرمانی بود و راحت سهمیه آسیایی می گرفت. با این حال این تیم اکنون برای سقوط نکردن می جنگد و به نظرم ثبات، حلقه گمشده تراکتور است.

وی با بیان اینکه از پیشکسوتان وفادار به باشگاه تراکتور استفاده نمی گردد، گفت: عدم تخصص، تعهد و تعصب باعث شده است تراکتور به این روز بیفتد. حیف است تیمی با این حجم طرفدار که با استقلال و پرسپولیس رقابت می نمایند، به این روز بیفتد. به نظر من مسئولان استانی باید به شرایط باشگاه تراکتور ورود نمایند. شانس پرسپولیس در مسابقه فردا مقابل تراکتور قطعاً بیشتر است و اگر تیم سولدو یک تساوی هم بگیرد، کار بزرگی نموده است. تراکتور در تبریز برابر مس، آلومینیوم و ذوب آهن بازنده شد و تساوی مقابل پرسپولیس هم برای این تیم خیلی سخت خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 اسفند 1400 بروزرسانی: 12 اسفند 1400 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 2030

به "نصرتی: آل کثیر، عبدی و پاکدل ویژگی های استاندارد یک مهاجم بین المللی را ندارند، شرایط تراکتور اسفناک است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نصرتی: آل کثیر، عبدی و پاکدل ویژگی های استاندارد یک مهاجم بین المللی را ندارند، شرایط تراکتور اسفناک است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید