نکات ضروری برای توریست های فینال لیگ قهرمانان اروپا

به گزارش مجله کوروش بزرگ، به گزارش خبرنگاران، برگزاری مسابقات فوتبال میان تیم های مطرح جهان، همچون مسابقه فینال لیگ قهرمانان اروپا فرصت خوبی است تا توریست ها راهی شهرهای میزبان مسابقات شوند.

نکات ضروری برای توریست های فینال لیگ قهرمانان اروپا

فینال لیگ قهرمانان اروپا که در 1 ژوئن 2019 در ورزشگاه واندا متروپولیتانو مادرید در اسپانیا برگزار می شود، نیز فوتبال دوستان فراوانی را راهی کشور خواب های نیم روزی می کند.

برای سفر به موقع اقدام کنید

از قلم نیاندازید برای چنین سفرهایی که نیاز به دریافت ویزا است باید به موع اقدام کنید، زیرا در فرصت 10 روزه جوابی از سفارت دریافت نمی کنید که براساس آن بتوانید برای رزرو تور و یا سفر انفرادی اقدام کنید. در نتیجه باید در زمان مناسب مدارک خود را به سفارت بدهیم منتظر جواب ویزا باشید. البته اگر ویزا داشته باشید به راحتی می توانید جهت رزرو تور یا هتل و بلیط هواپیما اقدام کنید.

مدارک خود را برای ویزا آماده کنید

برای سفر به اسپانیا نیازمند اخذ ویزای شینگن هستید، در نتیجه باید مدارک مورد نیاز برای این نوع ویزا را در اختیار داشته یا به آژانس های مسافرتی که برای ویزا اقدام می کنند، سر بزنید یا خود مستقیم به سفارتخانه مراجعه کنید. البته اگر مدارک شما آماده است با پرداخت هزینه ای کار را به آژانس ها بسپارید.

اگر جز افرادی هستید که برای بار اولین برای شینگن اقدام می کنید، چندان امیدوار به دریافت ویزا نباشید به ویژه اگر پیش تر سفری به کشورهای اروپایی نداشته باشید، اخذ ویزا کمی برایتان سخت خواهد بود.

به سراغ تورهای گروهی بروید

یکی از راه هایی که می توانید برای رفتن به چنین سفری انتخاب کنید، استفاده از تورهایی است که آژانس های مسافرتی با عنوان تور فینال لیگ قهرمانان اروپا برگزار می کنند. علاوه بر اینکه با خرید این تور از تماشای مسابقه فینال لذت می برید می توانید از خدمات تور در این سفر نیز استفاده کنید.

البته در جستجوهایی که در میان آژانس های مسافرتی داشتیم توری با عنوان ویژه مسابقه فینال لیگ قهرمانان اروپا یافت نشد. البته تورهای عادی به مقصد اسپانیا بسیار بودند، اما تور مورد نظر ما چنین عنوانی داشت که با جواب منفی از سوی برخی آژانس ها روبرو شدیم.

می توانید سفر انفرادی را جایگزین سفر گروهی کنید

باتوجه به اینکه فرصت زیادی در اختیار نیست و تورهای این تاریخ پر شده اند (یا توری با این عنوان در دسترس نیست) بهتر است به سراغ سفر انفرادی بروید، البته این تصمیم ملزم به در اختیار داشتن ویزا است. آژانس مسافرتی الی گشت، یکی از آژانس هایی است که پیشنهاد می دهد هتل و بلیط هواپیما را از طریق این آژانس رزوی کنید. برای یک سفر 3 شب و 4 روز اگر اقامت در هتل 3 ستاره ال پاساژ که در مرکز شهر واقع شده است را انتخاب می کنید باید مبلغ 26 میلیون و 950 هزار تومان، هتل 4 ستاره یورو استار (اطراف شهر) مبلغ 16 میلیون و 470 هزار تومان و برای هتل 4 ستاره یورواستار پلاز در مرکز شهر 47 میلیون و 315هزار تومان پرداخت کنید.

برای پرواز نیز باید رقم 6 میلیون و 900هزار تومان برای ایرلاین قطر پرداخت کنید که در دوحه ترانزیت می شود. البته ممکن است بسته به تاریخ مورد نظر شما نرخ بلیط متفاوت باشد، اما در حال حاضر مناسب ترین قیمت رقم یاد شده است.

آژانس مسافرتی مارکوپولو نیز با دریافت کپی ویزا هتل ها و پروازهای موجود را به شما پیشنهاد می دهد. البته با توجه به نزدیک بودن تاریخ برگزاری این مسابقه بی تردید رزرو هتل کار آسانی نخواهد بود.

منبع: همگردی
انتشار: 22 دی 1401 بروزرسانی: 22 دی 1401 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 2245

به "نکات ضروری برای توریست های فینال لیگ قهرمانان اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکات ضروری برای توریست های فینال لیگ قهرمانان اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید