پزشک استقلال: وریا غفوری خیلی زود برمی شود

به گزارش مجله کوروش بزرگ، دکتر مهدی سیاهپوش، پزشک استقلال در گفتگوی اختصاصی با طرفداری به تشریح شرایط وریا غفوری پرداخت.

پزشک استقلال: وریا غفوری خیلی زود برمی شود

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، در حالی که خبر آسیب دیدگی وریا غفوری باعث نگرانی طرفداران استقلال شده، پزشک این تیم مدعی است غیبت کاپیتان استقلال طولانی نخواهد بود.

به گزارش طرفداری، دکتر مهدی سیاهپوش، پزشک استقلال درباره شرایط وریا غفوری گفت: کاپیتان استقلال در بازی یا تمرین گذشته استقلال ضربه نخورده و صدمه ای ندیده، وریا غفوری یک مصدومیت کهنه همسترینگ دارد که همان آزارش می دهد. البته این موضوع حاد نیست.

پزشک استقلال تاکید نمود: وریا غفوری قطعا به بازی این هفته استقلال مقابل نفت آبادان نمی رسد، ولی آسیب دیدگی اش به گونه ای نیست که غیبت او را طولانی کند. فرایند درمان کاپیتان استقلال در حال پیگیری است و وریا غفوری خیلی زود به تمرینات گروهی بر می شود. اتفاقی که در تمرین استقلال افتاد این بود که وریا غفوری از ناحیه همان آسیب دیدگی کهنه احساس درد داشت و از محمود فکری اجازه گرفت که در بازی گروهی شرکت نکند. بعد از آن معاینه های لازم النجام شد و بلافاصله وارد فرایند درمانی شدیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 دی 1399 بروزرسانی: 11 دی 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 1408

به "پزشک استقلال: وریا غفوری خیلی زود برمی شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پزشک استقلال: وریا غفوری خیلی زود برمی شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید