چرا به آیفون 15 پرو مکس فوق پرچمدار می گویند؟ ، یک ادعای مجذوب کننده

به گزارش مجله کوروش بزرگ، تصویر منتشر شده به وسیله یک افشاگر نشان می دهد که آیفون 15 پرو مکس قرار است یک پرچمدار فوق العاده باشد.

چرا به آیفون 15 پرو مکس فوق پرچمدار می گویند؟ ، یک ادعای مجذوب کننده

به گزارش خبرنگاران و به نقل از فون آرنا، کاربران گوشی های هوشمند نظرهای متفاوتی در خصوص اینکه کدام ویژگی یک گوشی مهم است، دارند. بعضی از آنها سریعترین چیپست را می خواهند. بعضی دیگر بر این باورند که یک گوشی باید برترین دوربین را داشته باشند. بعضی به لبه ها و قاب صفحه نمایش علاقه دارند و اگر از هواداران لبه ها و قاب (حاشیه های) باریک نیز هستید، آیفون 15 پرو مکس می تواند گوشی هوشمند مورد علاقه بعدی شما باشد.

آیفون 14 پرو مکس لبه های بسیار باریکی دارد اما آیفون 15 پرو مکس می تواند نازک ترین حاشیه ها را داشته باشد. سایت افشاگر آیس یونیورس که منبع این ادعا بود، اکنون به طور ضمنی ادعا نموده است که آیفون 15 پرو مکس که بعضی منابع می گویند به عنوان آیفون 15 اولترا شناخته می گردد، لبه های بسیار زیبایی خواهد داشت.

یکی از افشاگران قدیمی اخبار درباره گوشی های موبایل هوشمند تصویری از محافظ صفحه نمایش آیفون 15 پرو مکس را در کنار تصویری از ظاهر دستگاه منتشر نموده است. در هر دوی این تصاویر لبه های نازک و باریک دیده می شوند. انتظار می رود لبه های این گوشی نه تنها از لبه های 2.17 میلی متری آیفون 14 پرو نازک تر باشند، بلکه از لبه های 1.81 میلی متری که رکورددار کنونی آن گوشی شیائومی 13 است، نیز نازک تر باشند.

طبق اطلاعات فاش شده قبلی از افشاگر قابل اعتمادی به نام شریمپ اپل پرو، لبه ها نیز در مقایسه با آیفون 14 پرو مکس خمیده خواهند بود تا ظاهری شبیه اپل واچ داشته باشند. نظر آیس یونیورس در خصوص قاب های این سری از گوشی های آیفون 15 بسیار خاص است و فکر می نماید که لبه ها و قاب باریک تر آیفون 15 پرو مکس را به یک گوشی فوق العاده پرچمدار تبدیل می نماید. البته، لبه های نازک به تنهایی برای تبدیل شدن یک گوشی به پرچمدار برتر کافی نیستند و انتظار می رود آیفون 15 پرو مکس نیز چندین پیشرفت دیگر نسبت به نسل قبلی خود داشته باشد.

گوشی های آیفون 15 پرو و پرو مکس می توانند دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی بزرگ تر داشته باشند که به آنها یاری می نماید تا از دوربین های برتر کنونی گوشی های اندرویدی پیشی بگیرند. پرو مکس احتمالا دوربین پریسکوپی نیز خواهد داشت. مدل های پرو نیز ممکن است دارای چیپست جدیدی باشند.

بیشتر بخوانید:

  • قیمت آیفون های تعمیری به 120میلیون تومان رسید | رجیستر نشدن آیفون14 گوشی های آیفون 13 را به طلا تبدیل نموده است

در خصوص دیگر جنبه های طراحی، صفحه نمایش ظاهرا همچنان مسطح خواهد بود. مدل های پرو ممکن است دارای قاب تیتانیومی باشند و دستگاه می تواند عرض و بلندی کمتری داشته باشد، اما 5 درصد ضخیم تر باشد. به علت هزینه های بالاتر و پیچیدگی ساخت، انتظار نمی رود این گوشی ها دیگر دارای دکمه های صدا و پاور حالت جامد باشند. سری گوشی های آیفون 15 پرو و پرومکس به احتمال زیاد در ماه سپتامبر 2023 (شهریور 1402) معرفی خواهند شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 19 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 19 اردیبهشت 1402 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 2295

به "چرا به آیفون 15 پرو مکس فوق پرچمدار می گویند؟ ، یک ادعای مجذوب کننده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا به آیفون 15 پرو مکس فوق پرچمدار می گویند؟ ، یک ادعای مجذوب کننده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید