کرملین: هر اقدام لازمی را برای تامین امنیت کریمه انجام می&zwnjدهیم

به گزارش مجله کوروش بزرگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه امروز چهارشنبه در واکنش به قطعنامه اخیر مجمع عمومی سازمان ملل در مورد منطقه کریمه خاطرنشان کرد: هر اقدام لازمی را برای تامین امنیت شبه جزیره کریمه انجام می دهیم.

کرملین: هر اقدام لازمی را برای تامین امنیت کریمه انجام می&zwnjدهیم

سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه در این خصوص توضیح داد: روسیه در محدوده مرزهای مقرر بر اساس تعهدات و قوانین بین المللی هرکاری که لازم باشد را برای تضمین امنیت خود انجام خواهد داد.

این در حالیست که مجمع عمومی سازمان ملل متحد پیشتر با صدور قطعنامه ای از روسیه خواسته بود تا بدون درنگ به اشغال کریمه سرانجام بدهد.

قطعنامه سازمان ملل درباره شبه جزیره کریمه، شامل بندر سواستوپول و دریای سیاه و دریای آزُف، با رأی مثبت 63 کشور در برابر 17 رأی مخالف و 62 رأی ممتنع به تصویب رسید.

لازم به ذکر است که پس از بازالحاق شبه جزیره کریمه به روسیه بر اساس نتیجه یک همه پرسی آزاد و همچنین به دنبال مشارکت مسکو در مبارزه با تروریست های مصنوع محور غربی- عبری- عربی بنا به درخواست دولت مشروع و قانونی سوریه، کشورهای غربی در کوشش اند تا از هر روزنه ای به منظور ایجاد روسیه هراسی و اعمال فشار بر این کشور استفاده نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 دی 1399 بروزرسانی: 16 دی 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 1418

به "کرملین: هر اقدام لازمی را برای تامین امنیت کریمه انجام می&zwnjدهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرملین: هر اقدام لازمی را برای تامین امنیت کریمه انجام می&zwnjدهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید