کیانی: یک امتیاز به درد سپاهان نمی خورد

به گزارش مجله کوروش بزرگ، مهدی کیانی هافبک سپاهان پس از تساوی مقابل فولاد ابتدا درباره اینکه آیا او در هر دو نیمه کارت زرد گرفته، گفت: نه من همان صحنه ای که در نیمه اول تکل زدم یک کارت زرد گرفتم و دیگر هیچ اخطاری نگرفتم و کارت زرد نیمه دوم را حسن جعفری بود که دریافت کرد.

کیانی: یک امتیاز به درد سپاهان نمی خورد

کیانی سپس می رود سراغ بحث های بازی و می گوید: به هر حال می دانستیم با توجه به بازیکنانی که فولاد در اختیار دارد بازی سختی خواهیم داشت. مخصوصا با حمایت تماشاگرانشان که امروز برای این تیم سنگ تمام گذاشتند و تیمشان را تشویق کردند. همانطور که خود شما دیدید اگر فرصت های ما تبدیل به گل می شد ما می توانستیم 5 یا 6 گل بزنیم ولی متاسفانه هر چه زدیم به در بسته خورد. ده تا پانزده دقیقه آخر هم طبیعی است که تیمی که گل بزند عقب می نشیند و در نهایت در همین زمان با بدشانسی گل خوردیم و بازی مساوی شد.

کیانی به یک امتیاز راضی نیست: واقعا یک امتیاز به درد ما نمی خورد و ما صرفا برای برد به زمین آمدیم؛ ولی حالا امیدواریم تا بتوانیم در بازی های بعدی این نتیجه را جبران کنیم .

کیانی درباره احتمال قهرمانی سپاهان گفت:خب تیم ما پتانسیل بالایی دارد. ما سال جاری مجموعه و تیم خوبی داریم. همه چیز مهیاست تا ما در این فصل به قهرمانی برسیم. مطمئن باشید در ادامه لیگ با تمام قدرت کار می کنیم و می جنگیم تا یک عیدی خوب به طرفداران عزیزمان بدهیم.

مهدی کیانی درارتباط با هوارادانی که امروز در ورزشگاه به تماشای بازی آمدند گفت: فوتبال بدون طرفدار هیچ لذتی ندارد و من به همه مردم خونگرم اهواز تبریک می گویم که بدون هیچ گونه بی احترامی فقط تیمشان را تشویق کردند. امیدوارم که در همه جای ایران از جمله تبریز و اصفهان تماشاگرانشان بیایند و تیمشان را حمایت نمایند. در مورد چمن ورزشگاه هم باید بگویم همه چیز عالی بود و به نظر من هر شهری که چنین طرفدارانی دارد باید دو ورزشگاه با این کیفیت داشته باشد.

12

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 6 تیر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 162

به "کیانی: یک امتیاز به درد سپاهان نمی خورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیانی: یک امتیاز به درد سپاهان نمی خورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید