1، 5میلیون بازدید از موزه های مجموعه سعدآباد ثبت شد

به گزارش مجله کوروش بزرگ، مدیر مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد گفت: در هفت ماه نخست امسال، یک میلیون و 500هزار بازدید از 14 موزه و کاخ موزه مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد ثبت شده است.

1، 5میلیون بازدید از موزه های مجموعه سعدآباد ثبت شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد، کیا پارسا امروز چهارشنبه 22 آبان 98 با اعلام این خبر توضیح داد: کاخ موزه ملت، موزه اتومبیل های سلطنتی، کاخ موزه سبز، موزه پوشاک سلطنتی و موزه آشپزخانه سلطنتی سعدآباد، به ترتیب پرمخاطب ترین موزه های این مجموعه در 7 ماهه اول امسال بوده اند.

او در مورد استقبال گردشگران خارجی از مجموعه سعدآباد نیز گفت: حدود 70هزار بازدید نیز در این مدت از سوی گردشگران خارجی ثبت شده است که بیشتر آن ها گردشگرانی از کشورهای آسیای شرقی و اروپا هستند.

پارسا ادامه داد: در هفت ماهه نخست امسال در مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد، بیش از 50 نمایشگاه تخصصی و رویداد فرهنگی برگزار شده است.

مدیر مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد اضافه نمود: همچنین در مدت هفت ماهه گذشته حدود 30 نشست تخصصی و کارگاه آموزشی و فعالیت های علمی، فرهنگی در این مجموعه برگزار شده است.

مجموعه سعدآباد با باغ موزه ای به وسعت 110 هکتار و موزه ها و کاخ موزه ها، در نیمه دوم سال همه روزه از ساعت 9 تا 17 پذیرای بازدیدکنندگان داخلی و خارجی است. فروش بلیت برای بازدید از مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد همه روزه تا ساعت 16 انجام می گردد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 16 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 579

به "1، 5میلیون بازدید از موزه های مجموعه سعدآباد ثبت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "1، 5میلیون بازدید از موزه های مجموعه سعدآباد ثبت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید