3 مقصد گردشگری رویایی دنیا

به گزارش مجله کوروش بزرگ، سیاره ای که در آن زندگی می کنیم با زیبایی های طبیعی، لذت های باور نکردنی، هزاران مکان شگفت انگیز و باشکوه، به شما یاری می نماید بارها و بارها عشق را تجربه کنید. تصاویر اغوا کننده، جادویی و دلربای باغ بوچارت در جزیره ونکوور، سواحل مرجانی پر زرق و برق مالدیو و یا معماری سفید الهام گرفته سانتورینی در بلاروکای فیلیپین، شواهدی هستند برای کشف و باور این شکوه. با خبرنگاران همراه باشید تا با هم، نمونه هایی از بهترین مقصدهای رویایی دنیا را آنالیز کنیم.

3 مقصد گردشگری رویایی دنیا

جهت دریافت مشاوره سفر با تور لحظه آخری ارزان کانادا با ما همراه باشید، سفر به آبشار نیاگارا و شهرهای پیشرفته تورنتو و مونترال را در کنار ما تجربه کنید.

باغ های بوچارد در کانادا

صدها گل که در رنگ های مختلف مانند مداد رنگی در کنار هم چیده شده اند، باغ باشکوه ژاپنی، منبع بی نظیر عظمت و شکوه، تنوعی چشمگیر از کنسرت های تابستانی و فرصت فوق العاده ای برای عکاسی. مهم نیست که چند صفت عالی برای وصف این باغ ها می توان به کار برد، کلمات به تنهایی نمی توانند زیبایی منحصربه فردی که این مکان خوش منظره به شما ارائه می نماید را توصیف کنند. پیدایش باغ های بوچارد (Butchart) از اوایل قرن بیستم که به عنوان معدن استخراج سنگ آهک شناخته می شد رخ داد، زمانی که خانواده بوچارد به این منطقه نقل مکان نموده و خانه ای در نزدیکی معدن ساختند. این خانواده شروع به کاشت درختان، درختچه ها و گیاهانی کردند که از گوشه و کنار دنیا و در حین سفر جمع نموده بودند و به تدریج محوطه سازی در زمین های بزرگ رها شده اطراف معدن را شروع کردند. که امروزه با عنوان باغ گودالی آن را می شناسند. این مجموعه در تمام طول سال باز است. در حال حاضر باغ های بوچارد یک محل تاریخی و ملی در کانادا به شمار می رود که سالانه 500 هزار نفر بازدید کننده دارد. در این باغ ها که حدود 22/3 هکتار وسعت دارند، بازدید کنندگان می توانند از امکاناتی نظیر قهوه خانه، رستورانها و زمینی برای پیک نیک استفاده کنند و همچنین چای عصرگاهی، نهار و شامی لذیذ میل کنند.

جزایر مالدیو

به مالدیو خوش آمدید، جایی که بهشت در انتظار شماست. مجمع الجزایری که از 1190 جزیره مرجانی کم ارتفاع پراکنده شده در سراسر خط استوا، تشکیل شده است. مالدیو پر از خوشی، سرگرمی و ماجراجویی ست. یک مخفی گاه رویایی در هیبت پر جنب و جوش خورشید و دریا. یقینا مالدیو می تواند با فرهنگ غنی و مردم توریست پذیر خود نظر شما را جلب کند. در حاشیه سواحل روح نواز آن آرامش را تجربه کنید. در آب های دیدنی و جذاب مالدیو که یکی از بهترین ها در دنیاست غواصی کنید و یا جوانی دوباره را به روح و جسم خود در یکی از استراحتگاه های آب گرم جزیره هدیه کنید. نمایش تاریخ باستان منحصر به فرد موزه ملی ماله (Malé) که هدف آن برانگیختن احساسات میهن پرستانه مردم است را از دست ندهید. بازدیدکنندگان می توانند در این موزه، آثار تاریخی، اشیا سنگی و همچنین آثار باستانی سلطنتی اعم از دوران پیش از اسلام تا حکومت پادشاهان اسلامی را پیدا کنند. یکی دیگر از مکان هایی که ارزش دیدن دارد مسجد جامع بزرگ خیره کننده ای است که در قرن هفدهم و با ظرفیت حدود 5 هزار نفر ساخته شده است. آثار هنری موجود در این مسجد دیوانه کننده اند.

بلاروکا، فیلیپین

به راحتی در سواحل جنوب غربی استان ماریندوک آسایش را تجربه کنید. استراحتگاه درخشان جزیره بلاروکا (به معنی سنگ سفید) با صخره های ساحلی با شکوه شناخته می گردد. دره های سرسبز، تپه های پیاپی، آبشارهای دیدنی و غارها، گیاهان شگفت انگیز زیر آب و جانوارنی که در انتظارند تا دیده شوند و تجربه ای نو را برای شما به ارمغان آورند. به طور خلاصه افسون بلاروکا زیبایی آن است. بلاروکا در کنار یک تعطیلی آرام و بی سروصدا، فعالیت های مختلفی را به شما پیشنهاد می نماید همچون : قایق سواری، موج سواری، جت اسکی و ... امکانات و راحتی گردشگاه های آن به قدریست که سفری فراموش نشدنی برایتان به همراه خواهد داشت. امکاناتی که قابل قیمت گذاری نیستند. پس عجله کنید و برای تعطیلات بعدی برنامه ریزی کنید! دوربین خود را برای ثبت تصاویر بی نظیر نباید فراموش کنید. منبع : TravelViviمنبع: کجارو
انتشار: 25 بهمن 1398 بروزرسانی: 20 آذر 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 689

به "3 مقصد گردشگری رویایی دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "3 مقصد گردشگری رویایی دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید