MuCEM، موزه شگفت انگیز معماری معاصر در مارسی، فرانسه

به گزارش مجله کوروش بزرگ، کشور فرانسه بیش از هر جای دیگری به خاطر موزه های فوق العاده اش و آثار تاریخی با ارزشی که دارد، مشهور است. MuCEM یکی از این موزه ها است که با معماری شگفت انگیزی سعی در جذب توریست ها دارد. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید.

MuCEM، موزه شگفت انگیز معماری معاصر در مارسی، فرانسه

جهت دریافت خدمات پتینه کاری ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

میوسِم(MuCem) در شهر مارسی فرانسه واقع شده است. این بنا یکی از مهمترین مجموعه های تمدن مدیترانه ای و اروپایی را در خود جای داده است. این موزه علاوه بر اهمیت فرهنگی، دارای ساختاری شگفت انگیز است که توسط رودی ریچاتی (Rudy Ricciotti) طراحی شده است. این بنا در بخش قدیمی شهر مارسی واقع شده و به ساختمان فوق العاده دژ تاریخی سنت ژوان، مشرف می گردد. هر دوی این ساختمان ها توسط پلی به هم مرتبط می شوند. ویژگی برجسته موزه، باغ و دید کامل آن به شهر و دریا است. مهمتر از همه وجود دو رستوران بی نظیر است که توسط سرآشپز ماهر Gérald Passédat اداره می شوند. معماری عالی، فعالیت های فرهنگی متنوع و غذاهای خوشمزه دلایل خوبی برای بازدید از این مکان زیبا است. همه طول سال برای سفر به این نقطه مناسب است، چراکه نمایشگاهی دائمی به همراه رویداد های مختلف دراین موزه در تمام طول سال به اجرا در می آید. برای بازدید از این مکان می توانید سوار اتوبوس هایی که از مارسی به این سمت حرکت می نمایند شوید. اگرچه با کمی پیاده روی از بخش قدیمی شهر مارسی هم می توان به راحتی به اینجا رسید. در ادامه با هم به تماشای آلبوم عکسی از این موزه می نشینیم. نظر شما در خصوص این بنای زیبا چیست؟ نظرات خود را با خبرنگاران در میان بگذارید. منبع: placestoseeinyourlifetime

منبع: کجارو
انتشار: 2 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 710

به "MuCEM، موزه شگفت انگیز معماری معاصر در مارسی، فرانسه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "MuCEM، موزه شگفت انگیز معماری معاصر در مارسی، فرانسه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید