آبرسانی به روستا های کالپوش سرعت گیرد

به گزارش مجله کوروش بزرگ، خانی گفت: طرح تکمیل و بهره برداری از طرح انتقال آب سد کالپوش به روستا های این منطقه با کوشش مضاعف و به سرعت انجام گردد.

آبرسانی به روستا های کالپوش سرعت گیرد

به گزارش گروه استان های خبرنگاران از سمنان، علی اصغر خانی نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی در ملاقات مردم روستا های کالپوش با سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان در مسجد جامع شهر رضوان، اضافه کرد: با استفاده از سد این منطقه و جذب اعتبارات ملی و استانی برای آبرسانی به روستا ها اقدام گردد.

وی با بیان اینکه بعضی از مسائل مطرح شده این بخش باید در سطح ملی پیگیری گردد، گفت: برای این منظور هماهنگی های لازم انجام خواهد شد.

خانی، یکی از مهمترین دغدغه های مردم منطقه را بیکاری دانست و توضیح داد: از ابتدای آغاز مجلس یازدهم 6 درصد از مقدار بیکاری در شهرستان های شاهرود و میامی کاهش پیدا نموده است.

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با اعتبارات جذب شده از بودجه ملی، سال جاری 20 کیلومتر از جاده اصلی کالپوش آسفالت شد.

وی با بیان اینکه تکمیل زیرساخت های مختلف در این بخش ضرورت دارد، اضافه کرد: تکمیل و تجهیز سالن های ورزشی کالپوش، یکی از مهمترین مطالبات مردم این منطقه محسوب می گردد.

خانی ادامه داد: حل مسائل مردم به ویژه آب آشامیدنی، شهرک نو حسین آباد و زیرساخت های ورزشی و دیگر مطالبات این منطقه به همت مسوولان محقق گردد.

ح

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 1921

به "آبرسانی به روستا های کالپوش سرعت گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آبرسانی به روستا های کالپوش سرعت گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید