شروع احداث 37 کیلومتر از بزرگراه سربند تا سه راهی مشگین شهر طی دو ماه آینده

به گزارش مجله کوروش بزرگ، خبرنگاران/اردبیل فرماندار پارس فرماندار شهرستان پارس آباد گفت: طی دو ماه آینده 37 کیلومتر از راستا 135 کیلومتری جاده سربند پارس آباد به سه راهی مشگین شهر به مناقصه گذاشته خواهد شد. و مطالعات آن هم صورت گرفته است .

شروع احداث 37 کیلومتر از بزرگراه سربند تا سه راهی مشگین شهر طی دو ماه آینده

ابراهیم امامی فرماندار شهرستان پارس آباد 13 شهریور در ملاقات با مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل اظهار کرد: اسلام آباد پیشانی ورود به شهرستان پارس آباد است اقدامات لازم برای زیرسازی و آسفالت جاده عبوری از داخل اسلام آباد باید هر چه سریعتر انجام گردد.

وی افزود: ساختمان نیمه تمام فرمانداری پارس آباد نیز نیمه کاره رها شده است و اختصاص بودجه برای اتمام این پروژه باید در دستور کار قرار گیرد.

فرماندار شهرستان پارس آباد ادامه داد: به دلیل جمعیت بالای شهری، عمران شهری پارس آباد با مسائل اقتصادی روبرو شده و 9 محله از 13 محله شهری بافت فرسوده و سکونتگاه های غیررسمی تعریف شده است.

وی اعلام کرد: مدیران کل به عنوان دومین شهرستان استان در زمینه تخصیص قیر و طرح بازآفرینی شهری باید با دید ویژه به این شهرستان عنایت داشته باشند.

در ادامه مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل نیز گفت: طی فردا پاکت مناقصه پروژه جاده پارس آباد تا سربند جهت واگذاری به پیمانکار انجام می گردد تا عملیات اجرایی این جهت نیز شروع گردد.

حیدری اعلام کرد: مطالعات کل محور از سه راهی صحرا تا گرمی، بیله سوار و پارس آباد تا مشگین شهر صورت گرفته و به زودی عملیات اجرایی آن شروع خواهد شد.

وی با اشاره طرح مسکن ملی گفت: تمامی زمینهای مورد احتیاج برای قشر های هدف تامین شده است به طوری که تا به امروز زمین 470 واحد از این طرح جهت اجرا در اختیار بنیاد مسکن قرار گرفته است و اگر مازاد بر این نیز متقاضی وجود داشته باشد در اختیار بنیاد مسکن قرار خواهیم داد.

مدیر کل اداره راه و شهرسازی استان اردبیل اظهار کرد: 280 واحد از واحدهای طرح مسکن مهر تحویل متقاضیان داده شده و 200 واحد دیگر نیز آماده تحویل است.

وی افزود: از متقاضیان درخواست داریم سریعا واحدهای خود را تحویل گیرند و اگر نواقصی هم وجود دارد با پیمانکار حل کنند.

حیدری ادامه داد: از تمامی مسئولان استان درخواست داریم دست به دست هم دهند تا با همکاری هم دیگر مجوز ماده 23 پروژه سربند تا سه راهی مشگین شهر اخذ گردد و ردیف ملی مجزا برای این پروژه تخصیص داده گردد.

وی از پیشرفت 90 درصدی طرح جامع شهرستان پارس آباد اطلاع داد و گفت: طی هفته آینده بازنگری طرح جامع شهری با حضور شهردار انجام و اقدامات لازم برای مابقی این طرح عملیاتی خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل همچنین از انجام توافقاتی در زمینه طرح بازآفرینی شهری اطلاع داد و یادآور شد: از فرماندار شهرستان درخواست داریم با حمایت از این طرح نسبت به تسریع این پروژه مشارکتی یاری کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 مهر 1399 بروزرسانی: 26 مهر 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 1250

به "شروع احداث 37 کیلومتر از بزرگراه سربند تا سه راهی مشگین شهر طی دو ماه آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع احداث 37 کیلومتر از بزرگراه سربند تا سه راهی مشگین شهر طی دو ماه آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید