استفاده رایگان دانش آموزان و معلمان از سامانه کتاب الکترونیکی و تعاملی رشد

به گزارش مجله کوروش بزرگ، تهران (پانا) - به گفته معاون برنامه ریزی درسی و فراوری بسته های تربیت و یادگیری سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی سامانه کتاب الکترونیکی و تعاملی رشد که سامانه ای بر بستری تحت وب برای دسترسی رایگان دانش آموزان و معلمان به کتاب های درسی و منابع آموزشی دیجیتال است، رونمایی خواهد شد.

استفاده رایگان دانش آموزان و معلمان از سامانه کتاب الکترونیکی و تعاملی رشد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، علی محبی معاون برنامه ریزی درسی و فراوری بسته های تربیت و یادگیری سازمان از راه اندازی سامانه کتاب الکترونیکی و تعاملی رشد برای دسترسی رایگان دانش آموزان و معلمان به کتاب های درسی و منابع آموزشی دیجیتال در ایام الله دهه فجر اطلاع داد.

وی اضافه نمود: سامانه کتاب تعاملی رشد، بستری تحت وب برای دسترسی رایگان دانش آموزان و معلمان به کتاب های درسی و منابع آموزشی دیجیتال است و در این سامانه امکان نمایش همه کتاب های درسی به همراه محتواهای دیجیتال و رسانه ای منطبق بر صفحه کتاب درسی مهیا شده است.

معاون برنامه ریزی درسی و فراوری بسته های تربیت و یادگیری سازمان پژوهش از معلمان و دانش آموزان خواست با ثبت نام رایگان در این سامانه از سایر قابلیت هایی چون نشانه گذاری و یادداشت گذاری روی صفحات، ابزارهای هایلایت، نوشتن روی صفحه درس و... بهره مند شوند.

گفتنی است این سامانه را به وسیله آدرس اینترنتیroshd.ir در دسترس مخاطبان واقع شده است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 8 اسفند 1399 بروزرسانی: 8 اسفند 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 1512

به "استفاده رایگان دانش آموزان و معلمان از سامانه کتاب الکترونیکی و تعاملی رشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استفاده رایگان دانش آموزان و معلمان از سامانه کتاب الکترونیکی و تعاملی رشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید