افشای استخدام های دقیقه نودی ، روایت نماینده اصولگرا از عزل و نصب های خارج از قاعده در خانه ملت

به گزارش مجله کوروش بزرگ، نماینده اصولگرای مجلس می گوید: در دوره انتقال دوره دهم مجلس به یازدهم اتفاقاتی در بخش اداری رخ داد که انتقال افراد، خارج از ضابطه به داخل مجلس بود و بعضا استخدام هایی در حال وقوع است که مسوولیت آن با هیات رییسه است.

افشای استخدام های دقیقه نودی ، روایت نماینده اصولگرا از عزل و نصب های خارج از قاعده در خانه ملت

جهت دریافت خدمات قیمت بازسازی خانه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش خبرنگاران به نقل از اعتماد، مساله کادرسازی نمایندگان و به ویژه رییس مجلس شورای اسلامی برای همراه سازی معاونان و صاحبان کرسی های حساس بهارستان با منویات جناح حائز اکثریت در مجلس به ویژه رییس همیشه امری قابل توجه و مهم برای رسانه ها و افکار عمومی محسوب شده و می شود ولی در این میان روزهای آغازین و پایانی یک فرد در یک نهاد بیش از سایر روزها شاهد این قبیل تغییرات است. حالا و در واپسین روزهای حضور نمایندگان دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در خانه ملت یکی از نمایندگان اصولگرای مجلس بار دیگر از این عزل و نصب های دقیقه نودی در بهارستان گلایه نموده و در آخرین نطق میان دستور خود در صحن مجلس از بعضی از این ایرادها و مسائل گفته است.

حسینعلی حاجی دلیگانی که در دوره یازدهم نیز همچون دوره دهم نمایندگی مردم شاهین شهر در مجلس را عهده دار خواهد بود و در زمره نمایندگانی که با مجلس خداحافظی می نمایند، قرار نگرفته، به همین دلیل گفته است: در دوره انتقال دوره دهم مجلس به یازدهم اتفاقاتی در بخش اداری رخ داد که انتقال افراد، خارج از ضابطه به داخل مجلس بود و بعضا استخدام هایی در حال وقوع است که مسوولیت آن با هیات رییسه است. جالب آنکه چه پیش و چه پس از اظهارات خود اشاره ای به جزییات این مساله ننموده ولی شبکه های اجتماعی و بعضی ناظران معتقدند اشاره حاجی دلیگانی به هیات رییسه بیشتر به شخص رییس مجلس برمی شود؛ هر چند که تا زمان اظهارنظر هیات رییسه درباره این مساله یا شفاف سازی ازسوی حاجی دلیگانی، برآورد درباره این موضوع عملا غیرممکن است.

  • اگر در گذشته برخورد می کردید...

این نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی که نامش در بسیاری از طرح ها و لوایح نه چندان همسو با برنامه های دولت و همچنین استیضاح وزرای کابینه حسن روحانی، رییس جمهوری به چشم می خورد، بخش دیگری از اظهارات خود را به موضوع نحوه اجرای قانون بودجه سال 99 اختصاص و با تاکید بر تخطی دولت از متن قانون، خطاب به همکارانش گفته است: اگر نوبت قبلی که در قانون بودجه یک ویرگول را حذف کردند با عاملان آن برخورد می کردید امروز مجددا شاهد اتفاق تلخ دستبرد و دزدی به مصوبه قانون بودجه کشور در سال 99 نبودیم که واژه پرداخت های غیرمستقیم را از جزء 3 بند الف تبصره 21 قانون بودجه حذف نمایند که مهمل قانونی دیگری برای نجومی بگیران باز شود.

او همچنین در ادامه رییس جمهوری را مخاطب قرار داد و تاکید نمود: این تبعیض آشکار عمل و عدم عمل به دو تبصره 12 و 2 قانون بودجه 99 را چگونه توجیه می کنید؟ در اجرای تبصره 12 می گویید 10 هزار میلیارد تومان برای همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری می پردازیم اما در اجرای تبصره 2 همان قانون نه تنها پولی اختصاص نمی دهید، بلکه نانی هم از متناسب سازی حقوق و مستمری کارگران مظلوم می بُرید.

  • علیه روحانی، له رییسی

حاجی دلیگانی که در جریان این اظهارات درست به همان میزان که علیه رییس جمهوری و وزرای کابینه حسن روحانی مواضع انتقادی گرفت به تعریف و تمجید از سیدابراهیم رییسی در قامت رییس قوه قضاییه پرداخت.

در بخش دیگری از اظهارات خود با اشاره به تبعیض اعمال شده در حق دانش آموزان مناطق محروم در دوران شیوع کرونا در ایران، وزرای ارتباطات و آموزش و پرورش را مخاطب قرار داد و توضیح داد: شما بر اساس اصل 30 قانون اساسی موظف هستید وسایل آموزشی را برای دانش آموزان فراهم کنید و اینکه مردم را گرفتار خرید گوشی همراه و اینترنت نموده اید، با اصل مذکور مغایر است و اینکه در بعضی نقاط کشور دانش آموزان به خاطر نبود اینترنت نمی توانند از شبکه شاد استفاده نمایند تبعیضی ناروا است و اینکه به خاطر نبود شبکه ملی اطلاعات این نونهالان و نوجوانان در دریای خطرناک شبکه های اجتماعی راهیابی می کنید، را چگونه توجیه خواهید کرد؟

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 4 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 885

به "افشای استخدام های دقیقه نودی ، روایت نماینده اصولگرا از عزل و نصب های خارج از قاعده در خانه ملت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای استخدام های دقیقه نودی ، روایت نماینده اصولگرا از عزل و نصب های خارج از قاعده در خانه ملت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید