الله آبادی سکان هدایت تکواندو را در دست گرفت

به گزارش مجله کوروش بزرگ، خبرنگاران/اصفهان پس از کش و قوس های فراوان با مجمع انتخاباتی هیئت تکواندو استان استان برگزار و شهرام الله آبادی برای مدت حداقل 4 سال به عنوان رییس هیئت تکواندو استان اصفهان معرفی شد.

الله آبادی سکان هدایت تکواندو را در دست گرفت

مجمع انتخاباتی هیئت تکواندو استان اصفهان که طی سالهای اخیر به جمع هیئت های حاشیه ای در سایه تبدیل شده بود امروز با حضور محمدرضا پولادگر- رییس فدراسیون، نمایندگان وزارت ورزش و جوانان، مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان و معاونین وی و دیگر اعضا مجمع در تالار افتخارات سرای ورزشکاران اصفهان برگزار گشت.

به گزارش خبرنگاران؛ این مجمع که یکی از پرتعدادترین مجامع انتخاباتی به شمار می رود 13 کاندیدا داشت، پیش از شروع جلسه محمد حسین قورچانی و احمد مثقالی انصراف خود را کتبی اعلام کردند و فرشته عبدالهی و فرامرز عیدی وند با مهندسی خواندن انتخابات و اعتراض به حضور برخی نفرات در میان اعضا مجمع انصراف دادند. موسوی نسب نیز قبل از رای گیری و بعد از صحبت اعلام انصراف کرد.

پیش از شروع فرآیند رای گیری نیز مدیر کل ورزش و جوانان و نماینده وزارت ورزش و جوانان به اعضا نسبت به نحوه رای دادن تذکرات لازم را دادند.

در انتها این مجمع شهرام الله آبادی با کسب 9 رای برای مدت 4 سال بر مسند تکواندو استان اصفهان تکیه زد، حبیب آبادی نیز 8 رای به دست آورد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 555

به "الله آبادی سکان هدایت تکواندو را در دست گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الله آبادی سکان هدایت تکواندو را در دست گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید