اینستاگرام جهت حفاظت از امنیت بچه ها از کاربران تاریخ تولد می خواهد

به گزارش مجله کوروش بزرگ، از آنجایی که اینستاگرام پلتفرم محبوبی برای کاربرانش است، بسیاری از بچه ها و نوجوانان هم از آن استفاده می کنند؛ به همین علت این اپلیکیشن در آپدیت نو خود از قابلیت نوی در جهت حفظ امنیت بچه ها برخوردار می شود که برای تحقق این هدف، از کاربران تاریخ تولد می خواهد.

اینستاگرام جهت حفاظت از امنیت بچه ها از کاربران تاریخ تولد می خواهد

اینستاگرام اظهار داشت که این اپلیکیشن (اینستاگرام) به زودی از کاربران تاریخ تولد می خواهد؛ بنابراین کاربرانی که تا به امروز اطلاعات مربوط به تاریخ تولد خود را با اینستاگرام به اشتراک نگذاشتند باید این کار را انجام دهند. اینستاگرام اعلام کرده است که با دانستن سن همه کاربران خود می تواند ویژگی های ایمنی تازهی را برای تعداد بسیار زیادی از نوجوانان که از این شبکه اجتماعی استفاده می کنند ایجاد کند.

اینستاگرام اقدامات زیادی برای حفظ امنیت بچه ها و نوجوانان انجام داد و مثالی به نام نمونه های اخیر از تلاش های پیوسته این اپلیکیشن برای محافظت از بچه ها این است که در مارس 2021 این برنامه به قابلیتی مجهز شد تا کاربران بزرگسال نتوانند به افراد زیر 18 سال پیام دهند و یا آن ها را دنبال کنند. در ماه جولای هم حساب های های کاربری مربوط به نوجوانان زیر 16 سال به طور اتوماتیک به حالت خصوصی درآمد.

هر شخص هر زمان که بخواهد می تواند حساب کاربری خود را خصوصی و یا عمومی کند؛ اگر تنظیمات روی حالت خصوصی تنظیم شوند دیدن پست و یا استوری های به اشتراک گذاشته شده فقط در صورتی امکان پذیر خواهد بود که از صاحب حساب اجازه گرفته شود. از دگر ویژگی های مثبت این سیاست تازه این است که محتوای تبلیغاتی به نمایش درآمده برای کاربران زیر 18 سال متفاوت و متناسب با سن آن ها خواهد بود.

اگر تاریخ تولد را در اطلاعات مربوطه در اپلیکیشن اینستاگرام وارد نکنید دیگر نمی توانید از آن استفاده کنید

در اطلاعیه تازه اینستاگرام آمده است که ثبت تاریخ تولد در بخش مشخصات کاربری اختیاری نبوده بلکه اجباری است. بعد از ثبت نام وقتی وارد این اپلیکیشن شوید پیام درخواست تاریخ تولد برای شما ظاهر می شود؛ حال اگر اطلاعات یاد شده را وارد نکنید باید آن را در ادامه استفاده از اینستاگرام به اشتراک بگذارید زیرا برای ویژگی های تازهی که در راستای حفاظت از بچه ها و نوجوانان در نظر گرفته شد، ضروری است.

شاید با خود فکر کنید که کاربران می توانند برای دور زدن این سیاست تازه تاریخ تولدی تازه وارد کنند، اما اینستاگرام خاطرنشان می کند که بر اساس پست های به اشتراک گذاری شده، از هوش مصنوعی برای تخمین سن افراد استفاده خواهد کرد. حال اگر هوش مصنوعی تشخیص دهد که شخصی بزرگ تر از آن چیزی است که ادعا می کند از وی خواسته می شود سن خود را تأیید کند.

فعلا اطلاعات زیادی در این زمینه در دسترس نیست اما بعد از کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه حتما آن را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

منبع: PhoneArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 12 شهریور 1400 بروزرسانی: 12 شهریور 1400 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 1834

به "اینستاگرام جهت حفاظت از امنیت بچه ها از کاربران تاریخ تولد می خواهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینستاگرام جهت حفاظت از امنیت بچه ها از کاربران تاریخ تولد می خواهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید