برپایی نمایشگاه سیل

به گزارش مجله کوروش بزرگ، در آخرین جلسه اعضای شورای سیاستگذاری نهمین آئین اعطای تندیس ملی فداکاری دانشجویان ایران مقرر شد هم زمان با برگزاری این مراسم نمایشگاهی از عملکرد مجموعه دستگاه های دولتی و نهادهای مردمی در سیلاب اخیر در کشور برپا گردد.

برپایی نمایشگاه سیل

به گزارش خبرنگاران، جمال رحیمیان، مدیر نهمین آئین اعطای تندیس ملی فداکاری دانشجویان ایران با اعلام این خبر گفت: سیل بزرگی که در روزهای پایانی سال گذشته در مناطقی از کشور به وقوع پیوست به همدلی و وحدت بیشتر میان مردم و مسئولان منجر شد که مثال زدنی است.

وی این حرکت مردمی را قابل تقدیر دانست و گفت: با برپایی نمایشگاهی می توان این وحدت و انسجام ملی را در معرض دید عموم به نمایش گذاشت.

مدیر نهمین آئین اعطای تندیس ملی فداکاری دانشجویان ایران از نمایندگان سازمان ها و دستگاه های مطرح در این آئین ارائه پیشنهادات و نظرات سازنده را خواهان شد و در ادامه بر حفظ ارتباط مستمر با دبیرخانه آئین تأکید کرد.

رحیمیان برگزاری این قبیل مراسم را زمینه سازی برای ترویج معروف در جامعه دانست و گفت: متولیان این امر ثمره کار ارزشمند خود را خواهند دید.

وی هم چنین از نمایندگان حاضر در جلسه خواست تا در انتخاب نامزدهای دانشجوی فداکار نهایت دقت را مبذول دارند تا حق فردی ضایع نشود.

در ادامه این جلسه نمایندگان سازمان ها نظرات، پیشنهادات و نقدها خود را برای برگزاری هر چه بهتر برنامه ارائه کردند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 335

به "برپایی نمایشگاه سیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برپایی نمایشگاه سیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید