تارا اتوماتیک و سمند نیمه اتوماتیک چه زمانی وارد بازار خواهند شد؟

به گزارش مجله کوروش بزرگ، مدیرعامل ایران خودرو گفت: تولید خودروی تارا اتوماتیک همچنین سمند با گیربکس نیمه اتومات در مرحله کالیبراسیون واقع شده است و این خودرو ها ظرف یکی دو ماه آینده وارد بازار می شوند.

تارا اتوماتیک و سمند نیمه اتوماتیک چه زمانی وارد بازار خواهند شد؟

خبرنگاران - فرشاد مقیمی در حاشیه مرنام آغاز واکسیناسیون کارکنان خودروسازان در جمع خبرنگاران افزود: وانت تازه آریسان هم تغییراتش به انتها رسیده و در سایت مشهد از 30 تا 40 روز آینده تولیدش آغاز می شود.

وی افزود: بسیاری از مسائل خودروی آریسان در شکل تازه آن مرتفع شده و این خودرو در فرم تازه از شرایط بسیار مطلوبی برخوردار است.

مدیرعامل ایران خودرو شرح داد: کار تعبیه گیربکس دستی 6 سرعته روی خودروی رانا هم آغاز شده و تولید انبوه این محصول از 20 تا 25 روز آینده آغاز می شود.

کراس اوور ایران خودرو چه زمانی رونمایی می شود؟

مقیمی تاکید کرد: در بین محصولات تازه ایران خودرو یک کراس اور هم پیش بینی شده که سی تا چهل روز آینده رونمایی می شود و این محصول تازه بسیار مدرن و متناسب نیازمندی های بازار است.

بنابراین می توان نام کرد که زمان معرفی تارا اتوماتیک تقریباً هم زمان با رونمایی از نخستین کراس اوور ایران خودرو خواهد بود.

وی گفت: خوشبختانه در بحث خودرو های سواری عرضه محصول 30 درصد درمقایسه با سال گذشته رشد داشته و در حوزه خودرو های سنگین هم رشد 40 درصدی داشته ایم.

وی گفت: امیدواریم ضمن ارتقای کیفی، عملکردمان در حد استاندارد های روز دنیا باشد. در حال حاضر خودروی تارا توانسته نخستین خودرویی باشد که استاندارد و تست بین المللی مهمی را پاس کند و همه اینها در شرایطی اتفاق افتاده که تحریم و کرونا وجود داشته است.

مدیرعامل ایران خودرو با اشاره به اینکه تحویل خودرو در این گروه خودروسازی بهبود یافته است افزود: شرایط مناسب است و تاخیر زیادی نداریم. فقط در برخی محصولات اگر تاخیری وجود دارد به دلیل قطعات الکترونیکی است. تامین این قطعات در همه دنیا با مشکل روبرو شده است. البته با تدابیر اندیشیده شده و تدارکات دیده شده، امیدواریم این مشکل ظرف یک تا دو ماه آینده به طور کامل برطرف شود و شرایط مناسب تر شود.

منبع: بیت ران
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 1812

به "تارا اتوماتیک و سمند نیمه اتوماتیک چه زمانی وارد بازار خواهند شد؟" امتیاز دهید

1 کاربر به "تارا اتوماتیک و سمند نیمه اتوماتیک چه زمانی وارد بازار خواهند شد؟" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تارا اتوماتیک و سمند نیمه اتوماتیک چه زمانی وارد بازار خواهند شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید