فراوری محتوای دیجیتال گردشگری، وجه تمایز بین تجارت قرن گذشته و امروز است

به گزارش مجله کوروش بزرگ، خبرنگاران/خراسان جنوبی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی با بیان اینکه فراوری محتوای مجازی براساس سلیقه مخاطب نشانگر ادب و شایستگی اخلاقی است، گفت: فراوری محتوای دیجیتال باید جوابگوی سوالات مخاطب در آن حوزه باشد و او را جذب کند.

فراوری محتوای دیجیتال گردشگری، وجه تمایز بین تجارت قرن گذشته و امروز است

حسن رمضانی، در نشست آنالیز راهکارهای فراوری محتوای دیجیتال با هدف معرفی توانمندی های جهانگردی و صنایع دستی استان اعلام کرد: به جرات می توان گفت فرهنگ بالای مردم استان و احترام به جهانگرد بالاترین جادبه جهانگردی استان است که بسیاری از فعالان و علاقمندان به صنعت جهانگردی به آن اذعان نموده اند.

وی اضافه کرد: فراوری محتوای دیجیتال وجه تمایز بین تجارت در قرن گذشته و امروز است که با بهره گیری از شبکه های مجازی و آموزش مناسب شکل می گیرد.

به گزارش خبرنگاران، وی با بیان اینکه امروزه در عرصه تجارت چه صادرات و چه واردات بنیه اقتصادی حرف اول را نمی زند، توضیح داد: بسیاری از افراد در شهر و روستاهای دور افتاده با بهره گیری از فضای مجازی پیروز شده اند یک شبه ره صد ساله را رفته و پیروزیت چشمگیری در حوزه کسب و کار داشته باشند.

رمضانی یادآور شد: صنعت توبافی که زمانی فقط در روستاهای استان فعال بود با همت این فعال صنایع دستی اکنون برای بازارهای ایتالیا و انگستان همه ماهه لباس و شال گردن و دیگر محصولات ارسال می نماید.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و جهانگردی خراسان جنوبی با اشاره به اقامتگاه های بومگردی استان ادامه داد: فعالان حوزه مجازی با کوشش و تبلیغ قطعه از کویر را تبدیل به مقصد جهانگردان نه فقط در کشور بلکه در جهان نموده اند.

رتبه چهارم خراسان جنوبی در حوزه سازمان های مردم نهاد

عباسعلی بهاری، مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری خراسان جنوبی نیز گفت: خراسان جنوبی دارای 521 سازمان مردم نهاد است که بر اساس جمعیت رتبه چهارم کشور در تعداد سمن ها را دارد.

وی بیان اینکه سازمان های مردم نهاد نقش مهمی به عنوان یک فرصت اجتماعی دارند که این ظرفیت باید یاری رسان آسیب دیدگان در اجتماع باشند، اضافه کرد: سمن ها بازوان یاریی و مغز متفکر دستگاه های اجرایی هستند که این نقش مورد توجه بیش از پیش دولت قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه نقش سازمان مردم نهاد کوچک سازی حاکمیت دولت است، ادامه داد: با همت و همیاری سازمان های مردم نهاد در خراسان جنوبی توانسته ایم به صورت تخصصی در مسایل اجتماعی ورود پیدا کنیم.

وی یادآور شد: با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و فعال کردن خانه سلامت در روزهای کرونایی بسیاری از آسیب پذیرهای جامعه تحت پوشش قرار گرفتند.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه ماموریت دستگاه ها باید به سازمان های مردم نهاد سپرده گردد، اضافه کرد: دستگاه ها باید حکم ناظر را داشته باشند و مجری باید سازمان های مردم نهاد باشند که این مهم جز با تعامل و شناختن حقوق و حیطه اختیارات میسر نخواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 آبان 1400 بروزرسانی: 18 آبان 1400 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 1904

به "فراوری محتوای دیجیتال گردشگری، وجه تمایز بین تجارت قرن گذشته و امروز است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری محتوای دیجیتال گردشگری، وجه تمایز بین تجارت قرن گذشته و امروز است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید