جاذبه های توریستی خیابان استقلال استانبول (تور استانبول ارزان)

به گزارش مجله کوروش بزرگ، خیابان استقلال از پرتردد ترین منطقه ها این شهر است که توانسته با تمرکز حجم عظیمی از فروشگاه ها ، تماشای ها و جاذبه های توریستی مورد توجه گردشگران تورهای استانبول و حتی مردم محلی قرار بگیرد. اگر به استانبول سفر نموده اید ضروری است که یکی از تورهای یک روزه خود را به تماشا جذابیت های خاص این خیابان اختصاص دهید. در ادامه از جاذبه های توریستی و سفر به خیابان استقلال استانبول یشتر گفته ایم، با ما همراه باشید ...

جاذبه های توریستی خیابان استقلال استانبول (تور استانبول ارزان)

بهترین تجربه سفر را با تور استانبول ارزان در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا دیدن کنید و لحظات زیبایی را در این شهر تاریخی و تفریحی بگذرانید.

مساجد، کلیساها و کنیسه های خیابان استقلال

کلیسای St.Anthony یکی از معروف ترین کلیساهای منطقه است. طراحی منحصر به فرد این کلیسا و زیبایی های آن موجب شده که تورهای مسافرتی و گردشگران شخصی آن را در فهرست جاذبه های توریستی استانبول قرار دهند. از جهت دیگر این کلیسا به عنوان یکی از مراکز تجمع مذهبی مسیحی های استانبول شناخته می گردد.شما با بازدید از کنیسه ها مساجد و کلیساهای خیابان استقلال و نواحی آن به تنوع فرهنگی موجود در شهر پی خواهید برد و همین جریان ازمجذوب نمایندهیت های خاص استانبول محسوب می گردد.

خرید در خیابان استقلال

اگر به قصد خرید به خیابان استقلال آمده باشید با دست پر از آن خارج می شوید. فروشگاه های بزرگ و کوچک این منطقه هر آنچه که مورد احتیاج شما ست را در خود جای داده اند. از کیف و کفش گرفته تا تجهیزات موسیقی و ابزار آلات تکنولوژی.

عکاسی از گوشه و کنار خیابان

فقط کافی است دوربین را بر دارید و قدم به این خیابان شلوغ مجذوب نماینده بگذارید. عکاسی از گوشه و کنار خیابان برای شما مجذوب نماینده خواهد بود. از طرف دیگر نقاشی های دیواری معروف این خیابان و یا ساختمان های تاریخی می توانند سوژه مناسبی برای دوربین شما محسوب شوند.

سفر به خیابان استقلال استانبول : موزه Whirling Dervish

در این موزه می توانید از نزدیک شاهد لوازم رزم، البسه و جواهر آلات خاندان های عثمانی و امپراطوری های سابق ترکیه باشید.

سفر به استانبول : مجسمه استقلال

مجسمه استقلال که در میدان Taksim واقع شده از دیگر مجذوب نمایندهیت های توریستی است که می توانید از آن بازدید کنید. از جهت دیگر تماشای نقاشی های دیواری که به عنوان سنبل های خیابان استقلال محسوب می شوند هم برای شما خالی از لطف نخواهند بود. شما می توانید برای بازدید از تک تک مجذوب نمایندهیت های هنری خیابان استقلال از تورهای یک روزه ای که به وسیله آژانس های مسافرتی و گالری های هنری استانبول ارائه می گردد نیز بهره مند شوید.

سفر به خیابان استقلال استانبول : رستوران ها و کلاب های شبانه

تعدد رستوران ها و بارهای خیابان استقلال به گونه ای است که برای سر زدن به تک تک آنها بیش از یک ماه فرصت احتیاج خواهید داشت. این رستوران ها که با تنوع بالایی در سرتاسر خیابان استقلال به چشم می خورند این امکان را برای مسافرین تورهای استانبول فراهم آورده اند که بتوانند بنابر تمایل و سلیقه غذایی خود اوقات شاد و لذت بخشی را در آنها سپری نمایند.از طرف دیگر شب های زنده استانبول به علت کنسرت ها و کلاب های شبانه معروف است و شما می توانید با صرف یک شام لذیذ و یا شرکت در یک کنسرت عالی لذتی دوچندان را از سفر خود تجربه کنید.

منبع: همگردی
انتشار: 23 دی 1401 بروزرسانی: 23 دی 1401 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 2246

به "جاذبه های توریستی خیابان استقلال استانبول (تور استانبول ارزان)" امتیاز دهید

1 کاربر به "جاذبه های توریستی خیابان استقلال استانبول (تور استانبول ارزان)" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاذبه های توریستی خیابان استقلال استانبول (تور استانبول ارزان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید