حضور عصر داستان با 22 عنوان کتاب چاپ نخست در نمایشگاه ، ساختمان بنیاد ادبیات داستانی جابه جا می گردد

به گزارش مجله کوروش بزرگ، خبرنگاران: مدیر انتشارات عصر داستان ضمن اعلام خبر جابه جایی مکان بنیاد ادبیات داستانی از خیابان موسوی به خیابان قرنی از حضور انتشارات عصر داستان با 22 عنوان کتاب چاپ اولی در نمایشگاه کتاب تهران اطلاع داد.

حضور عصر داستان با 22 عنوان کتاب چاپ نخست در نمایشگاه ، ساختمان بنیاد ادبیات داستانی جابه جا می گردد

جهت دریافت خدمات طراحی فضای سبز با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین خدمات طراحی و اجرای محوطه سازی و حیاط سازی می‌باشد.

سعید مکرمی مدیر انتشارات عصر داستان وابسته به بنیاد ادبیات داستانی در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی خبرنگاران، از عرضه چاپ دوم رمان سه کاهن اثر مجید قیصری و اقیانوس مشرق اثر مجید پورولی کلشتری در نمایشگاه کتاب تهران اطلاع داد.

وی اضافه کرد: هم چنین رمان های لحظه های انقلاب، بهترین داستان های دنیا ، سایه اژدها نیز که در ماه های انتهای سال منتشر شده اند، در نمایشگاه کتاب ارائه خواهند شد.

مکرمی از انتشار قصه های 57 به کوشش علی الله سلیمی و خوش نشین اثر علی موذنی برای عرضه در نمایشگاه کتاب تهران اطلاع داد و گفت: انتشارات عصر داستان دو اثر گام اولی با عنوان هورانه اثر یاسر یسنا و موهای تو خانه ماهی هاست اثر محمدرضا شرفی را به نمایشگاه کتاب تهران معرفی خواهد نمود.

وی در اشاره به آثار ویژه این انتشارات در نمایشگاه کتاب تهران گفت: وقایع نگاری یک زندیق به قلم مصطفی جمشیدی، وداع با دوکوهه اثر صادق کرمیار و سنگ سلام اثر محمدرضا بایرامی از آثار ویژه ما در نمایشگاه به شمار می فرایند که در کوشش هستیم، آن ها را به نمایشگاه کتاب تهران برسانیم.

دیو سپید پای در بند دیگر اثر انتشارات عصر داستان در نمایشگاه کتاب تهران است که مکرمی به آن اشاره نمود و گفت: این انتشارات در مجموع با 22 عنوان کتاب چاپ نخست و 10 عنوان کتاب که به صورت مشترک با ناشران دیگر چاپ نموده است، در کنار دو اثر چاپ مجدد در نمایشگاه کتاب تهران شرکت می :کند.

مکرمی در انتها از جابه جایی بنیاد ادبیات داستانی از خیابان موسوی به خیابان سپهبد قرنی کوچه نوید اطلاع داد و گفت: در پی سرآمدن اجاره مکان قبلی این جابه جایی صورت می گیرد و قرار است که از اول اردیبهشت ماه در ساختمان جدید مستقر شویم.

منبع: تسنیم
انتشار: 17 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 747

به "حضور عصر داستان با 22 عنوان کتاب چاپ نخست در نمایشگاه ، ساختمان بنیاد ادبیات داستانی جابه جا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور عصر داستان با 22 عنوان کتاب چاپ نخست در نمایشگاه ، ساختمان بنیاد ادبیات داستانی جابه جا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید