خبرنگاران افزایش مراجعه مردم خراسان رضوی برای لغو تورهای مسافرتی

به گزارش مجله کوروش بزرگ، مشهد- خبرنگاران- دبیر انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی خراسان رضوی گفت: مراجعه مردم این استان به این دفاتر برای لغو تورهای مسافرتی داخلی افزایش یافته است.

خبرنگاران افزایش مراجعه مردم خراسان رضوی برای لغو تورهای مسافرتی

اگر علاقمند به سفر با بهترین قیمت تورهای مسافرتی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

مجید فرقانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران با اشاره به تاثیر شیوع بیماری کرونا بر حوزه سفر و گردشگری اضافه کرد: تماس ها و مراجعات مردم به دفاتر خدمات مسافرتی بسیار زیاد است اما هنوز نمی توان آمار معین از درصد لغو تورهای مسافرتی توسط مسافران ارائه داد.

وی ادامه داد: برای لغو تورهای داخلی هنوز بخشنامه ای از سوی سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نیز صادر نشده و مردم و مسوولین دفاتر خدمات مسافرتی بلاتکلیف هستند.

وی گفت: مادامی که شرایط اضطراری اعلام نشود و بخشنامه ای در این زمینه ابلاغ نگردد، مجبوریم طبق مقررات استرداد عمل کنیم و بر این اساس مسافرانی که برای لغو سفر، پرواز و لغو رزرو محل اقامت مراجعه می نمایند، مشمول جریمه می گردند.

فرقانی اضافه کرد: در صورت اعلام شرایط فوق العاده، شرکت های هواپیمایی و دفاتر خدمات مسافرتی موظف به لغو تور و سفرها بدون اعمال جریمه می شوند.

هم اکنون 330 دفتر خدمات مسافرتی و جهانگردی در استان خراسان رضوی فعالیت دارند که بیش از 60 درصد آنها در مشهد دایر است.

منبع: ایرنا
انتشار: 8 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 724

به "خبرنگاران افزایش مراجعه مردم خراسان رضوی برای لغو تورهای مسافرتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران افزایش مراجعه مردم خراسان رضوی برای لغو تورهای مسافرتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید