خبرنگاران نمایشگاه های گل و گیاه شهرستان پاکدشت تعطیل شد

به گزارش مجله کوروش بزرگ، تهران- خبرنگاران- بخشدار مرکزی پاکدشت گفت: به منظور جلوگیری از انتشار ویروس کرونا و حضور مردم در خیابان، نمایشگاه های گل و گیاه در بخش مرکزی این شهرستان تعطیل شد.

خبرنگاران نمایشگاه های گل و گیاه شهرستان پاکدشت تعطیل شد

رضا خانی روز سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار خبرنگاران اظهار کرد: روستای هدف گردشگری گلزار، به عنوان مهد فراوری گل ایران با بیش از یک هزار هکتار سطح زیر کشت گلخانه ای و فراوری سالانه یک میلیون گل شاخه بریده، همه ساله یکی از مهمترین مقاصد گردشگری مسافران نوروزی است.

وی اضافه کرد: با توجه به دستورالعمل ستاد ملی مبارزه با کرونا و دستور رئیس جمهوری مبنی بر لزوم تعطیلی واحدهای غیرضروری، با همکاری دهکمک های گلزار بالا و پائین و فراوری نمایندگان گل، کلیه نمایشگاه های محصولات گلخانه ای مستقر در این روستا تعطیل گشت.

وی اظهار کرد: فعالیت این نمایشگاه ها باعث می گردد تا بعضی از مردم برای خرید گل به روستای گلزار و شهرستان پاکدشت عزیمت نمایند که این امر به افزایش خطر شیوع ویروس کرونا کمک کند.

خانی گفت: کوشش می گردد تا با نظارت دقیق و مستمر، فرایند تعطیلی واحدهای غیرضروری در بخش مرکزی پاکدشت دنبال شده و مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا و کمیته مقابله با این بیماری در شهرستان پاکدشت اجرایی گشت.

بخشدار مرکزی پاکدشت اظهار کرد: شیوع ویروس کرونا، بسکمک از اصناف و فراورینمایندگان به ویژه فعالان حوزه گل و گیاه را با مسائلی روبرو نموده که امید است در راستای تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب در نامگذاری سال 99 به عنوان سال جهش فراوری دولت و استانداری تهران که همواره از فراورینمایندگان حمایت نموده اند، این بار نیز به کمک فراوری نمایندگان آمده و مسائل آنان را رفع نمایند.

پاکدشت با 350 هزار نفر جمعیت در 25 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 23 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 934

به "خبرنگاران نمایشگاه های گل و گیاه شهرستان پاکدشت تعطیل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نمایشگاه های گل و گیاه شهرستان پاکدشت تعطیل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید