زمان معرفی شمشیربازهای المپیک ایران تعیین شد

به گزارش مجله کوروش بزرگ، تهران (پانا) - ترکیب تیم ملی شمشیربازی ایران برای حضور در المپیک توکیو بعد از سه روز رقابت انتخابی و مشخص چهارمین شمشیرباز اعزامی، کامل خواهد شد.

زمان معرفی شمشیربازهای المپیک ایران تعیین شد

به گزارش سایت فدراسیون شمشیربازی سهمیه تیمی شمشیربازی اسلحه سابر ایران برای حضور در المپیک توکیو از حضور در مسابقات گزینشی مورد تایید فدراسیون جهانی و توسط مجتبی عابدینی، علی پاکدامن، محمد رهبری و محمد فتوحی به دست آمد.

از این میان اعزام عابدینی، پاکدامن و رهبری به عنوان ترکیب اصلی تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر به توکیو قطعی است. مشخص نفر چهارم اما در گرو رقابت های انتخابی است.

قرار است رقابت های انتخابی برای مشخص چهارمین شمشیرباز اعزامی به بازی های المپیک طی روزهای شنبه تا دوشنبه آینده (5 تا 7 تیرماه) برگزار گردد. فرزاد باهرارسباران، محمد فتوحی و نیما زاهدی شمشیربازانی هستند که در این رقابت سه روزه شرکت خواهند داشت.

نتایج به دست آمده در این رقابت گزینشی و همچنین نتایج و عملکرد شمشیربازان در مسابقات مجارستان و گرجستان(در مجموع 5 رویداد) مشخص کننده چهارمین شمشیرباز اعزامی به المپیک خواهد بود.

سی و دومین دوره بازی های المپیک طی روزهای اول تا 17 مردادماه در توکیو برگزار می گردد. ورزش ایران برای این دوره بازی ها 65 سهمیه در 16 رشته (15 فدراسیون) کسب نموده است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 19 تیر 1400 بروزرسانی: 19 تیر 1400 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 1751

به "زمان معرفی شمشیربازهای المپیک ایران تعیین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان معرفی شمشیربازهای المپیک ایران تعیین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید