زیرساخت های ورزشی موجود در استان کافی نیست

به گزارش مجله کوروش بزرگ، استاندار آذربایجان شرقی خواهان ترمیم عقب ماندگی زیرساخت های ورزشی آذربایجان شرقی شد و گفت: زیرساخت های ورزشی موجود در استان به نسبت احتیاج ها پایین است.

زیرساخت های ورزشی موجود در استان کافی نیست

آقای عابدین خرّم روز چهارشنبه در ملاقات با مدیران بخش ورزش استان بمناسبت هفته تربیت بدنی گفت: اصلی ترین ظرفیت حکمرانی در حوزه جوانان، ورزش است.

اوگفت: زیرساخت های ورزشی موجود در آذربایجان شرقی باید ارتقا یابد بر این اساس باید کوشش کنیم زیرساخت های مستعمل را احیا و فضا های ورزشی تازه احداث کنیم.

اوتاکید کرد: باید عقب ماندگی های زیرساختی ورزش در استان را در مدت زمان معین ترمیم کنیم تا سپس کار های تازه اولویت بندی گردد و در راستای ایجاد ظرفیت های تازه حرکت کنیم.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به آماده سازی طرح های تازه در بخش ورزش و جوانان جهت تصویب در دومین سفر استانی ریاست جمهوری گفت: توازن و تعادل امکانات ورزشی در شهرستان ها برقرار نیست که باید با تعریف شرایط اقدام هدفمند به شرایط عادلانه نزدیک شویم.

خرم بعلاوه بیان داشت: یکی از شاخص های تحول در ورزش، جنبه همگانی است، سرزنده بودن جامعه به ورزش همگانی بسته است که کم هزینه و پر بازده می باشد.

او خواهان توجه بیشتر به اخلاق ورزشی و فرهنگ پهلوانی شد و گفت: مربی سالم و صالح عامل ترقیِ اخلاقیِ ورزشکار است.

حبیب ستوده نژاد مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی نیز در ابتدای این ملاقات گزارشی از شرایط پروژه های عمرانی از جمله بازسازی مجموعه ورزشی یادگار امام (ره) و تخصیص اعتبارات دولتی ارائه کرد.

خبرنگاران آذربایجان شرقی تبریز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 28 مهر 1401 بروزرسانی: 28 مهر 1401 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 2208

به "زیرساخت های ورزشی موجود در استان کافی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیرساخت های ورزشی موجود در استان کافی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید