عصبانیت لمپارد از داور بازی بعد از باخت به یونایتد

به گزارش مجله کوروش بزرگ، سرمربی چلسی از داور بازی با منچستریونایتد گله کرد چرا از مانیتورهای کنار زمین استفاده نکرد تا مدافع یونایتد را اخراج کند.

عصبانیت لمپارد از داور بازی بعد از باخت به یونایتد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از اکسپرس، چلسی تیم چهارم جدول رده بندی لیگ برتر در ادامه نتایج ضعیف هفته های اخیر خود با دو گل برابر منچستریونایتد مغلوب شد تا شرایط برای آبی پوشان سخت گردد.

حالا تیم فرانک لمپارد دو ملاقات معین کننده برابر بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان و تاتنهام در لیگ برتر را در پیش روی دارد.

فرانک لمپارد سرمربی چلسی که اولین فصل مربیگری خود را در لیگ برتر تجربه می نماید بعد از باخت به یونایتد در نشست خبری گفت: ما با یک امتیاز اختلاف در صندلی چهارم قرار داریم، بنابراین فصل از اینجا آغاز می گردد و برای رسیدن به مقام چهارم باید مبارزه کنیم. برای حفظ این رده در بازی های باقی مانده باید جنگید. ما چهارم هستیم و هنوز همه چیز در دست ماست. من فکر می کنم که بسیاری از افراد در این مرحله از فصل، ما را در مکان چهارم قرار نمی دادند، بنابراین جنگ اکنون آغاز می گردد.

صحنه جنجالی بازی در دقیقه 21 رخ داد که هری مگوایر مدافع منچستریونایتد به میچی باتشوایی ضربه زد که از چشم داور و VAR دور ماند و باعث شد این مدافع اخراج نگردد و در ادامه زننده گل دوم خود در این ملاقات باشد.

لمپارد با عصبانیت از تصمیم داور گفت: مگوایر باید کارت قرمز دریافت می کرد و بعد از آن او گل دوم را به ثمر رساند و بازی را تغییر داد. این بخش عمده ای از آنچه VAR برای فوتبال نوشته است را برای ما نمایان کرد. داور نمی تواند همه زاویه ها را ببیند و اگر نمی خواهید از مانیتورهای کنار زمین بهره ببرید، من واقعا دیگر دلیل آن را نمی فهمم.

او در خاتمه گفت: نمی خواهم درباره گذشته صحبت کنم. حقیقت پیش روی ماست. ما در هر بازی موقعیت های زیادی ایجاد می کنیم که متاسفانه آنها را از دست می دهیم و این نگران کننده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 811

به "عصبانیت لمپارد از داور بازی بعد از باخت به یونایتد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عصبانیت لمپارد از داور بازی بعد از باخت به یونایتد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید