فشردگی لیگ باعث آسیب ها شد، به هوادران هورسان تبریک می گویم

به گزارش مجله کوروش بزرگ، به گزارش خبرنگاران، در دیدارهای هفته دهم رقابت های لیگ برتر والیبال دو تیم شهرداری قزوین و هورسان رامسر مقابل هم صف آرایی کردند و در نهایت تیم هورسان رامسر با نتیجه سه بر یک پیروز شد.

فشردگی لیگ باعث آسیب ها شد، به هوادران هورسان تبریک می گویم

سرمربی تیم والیبال هورسان رامسر پس از پیروزی تیمش مقابل تیم شهرداری قزوین گفت: به هواداران هورسان تبریک می گویم. به خاطر اینکه بردهای دو تیم برابر بود این بازی از حساسیت بالایی برخودار بود. جذابیت بازی به همین دلیل بود. ناراحتم چون در این هفته اتفاقات بدی برای دو ملی پوش والیبال ایران افتاد. میرزاجانپور و غلامی از سرمایه های والیبال هستند. فشردگی بازی ها بی دلیل نیست. شاید یکی از نفراتی بودم که به این شیوه برگزاری مسابقات منتقد بود.

باقرزاده تاکید کرد: شاید بدتر از کرونا فشردگی مسابقات باشد. در هفته ای که گذشت دو بازیکن خوب را از دست دادیم. طبیعتاً به والیبال و باشگاه ها لطمه می خورد، روی بازیکنان خود سرمایه گذاری کردند. امیدوارم میرزاجانپور زودتر بهبود یابد و به میادین بازگردد. مسعود غلامی هم ظاهراً دو هفته دیگر باز می گردد. برای همه آرزوی سلامتی دارم و امیدوارم تا خاتمه لیگ بازیکنی آسیب نبیند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 آذر 1399 بروزرسانی: 23 آذر 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 1368

به "فشردگی لیگ باعث آسیب ها شد، به هوادران هورسان تبریک می گویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فشردگی لیگ باعث آسیب ها شد، به هوادران هورسان تبریک می گویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید