قهرمانی: از نتیجه بازی و عملکرد شاگردانم مقابل اکسون راضی هستم، امیدوارم در لیگ والیبال بانوان روی سکو برویم

به گزارش مجله کوروش بزرگ، سرمربی تیم والیبال بانوان شورا و شهرداری قزوین گفت: ناهماهنگی هایی در در ملاقات با اکسون وجود داشت، اما در مجموع از نتیجه بازی و عملکرد تیم راضی هستم.

قهرمانی: از نتیجه بازی و عملکرد شاگردانم مقابل اکسون راضی هستم، امیدوارم در لیگ والیبال بانوان روی سکو برویم

اکرم قهرمانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران پس از پیروزی در بازی نخست برابر تیم اکسون تهران گفت: خوشبختانه شاگردانم خیلی خوب و منسجم بازی کردند. ایرادات جزئی داشتیم که طبیعی است، چون بازی اول است و ناهماهنگی هایی در بعضی موارد وجود داشت که سعی می کنیم در بازی های بعد برطرف گردد، اما در مجموع از نتیجه بازی و عملکرد تیم راضی هستم.

وی درخصوص بازگشتش به مربیگری والیبال پس از مدت طولانی گفت: به دلیل شرایط کاری و زندگی شخصی فعالیت برایم سخت بود، اما حالا شرایطی بوجود آمد و با تیم شورا و شهرداری قزوین به توافق رسیده و کارم را مجددا شروع کردم.

سرمربی تیم والیبال بانوان تیم شورا و شهرداری قزوین درخصوص حمایت و سرمایه گذاری این تیم مطرح کرد: تیم های خوبی در لیگ برتر سال جاری شرکت نموده اند. شورا و شهرداری قزوین هم والیبال بانوان را خیلی خوب حمایت می نماید و شاگردانم در رفاه کامل هستند. ما هم کوشش مان را می کنیم تا نتیجه خوبی کسب کنیم.

وی به کم تجربگی بعضی شاگردانش اشاره نمود و اضافه نمود: تیم ما جوان است و کم میدان دیده است و قاعدتاً تجربه کمی دارد. خیلی دوست دارم در کنار کاری که باشگاه انجام می دهد بازیکن سازی گردد، چون به هر حال قزوین چند سالی از میادین حرفه ای دور بوده و کار حرفه ای باشگاه این است که بتوانیم نتیجه خوبی در لیگ برتر کسب کنیم. علاوه بر این در کنار اینها سعی می کنیم از بازیکنان جوان تر قزوینی هم استفاده کنیم که برای آینده قزوین و ایران مثمر ثمر باشند و در تیم ملی نیز از آنها استفاده گردد و ثمره ورزشی خوبی برای کشورمان داشته باشیم.

قهرمان در سرانجام درباره قرارداد شاگردانش گفت: سال جاری بازیکنانم قراردادهای اقتصادی خوبی بسته اند. همه کوششم را می کنم تا نتیجه خوبی کسب کنیم و خیلی بهتر است که یک سکو هم به دست آوریم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 آذر 1399 بروزرسانی: 30 آذر 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 1383

به "قهرمانی: از نتیجه بازی و عملکرد شاگردانم مقابل اکسون راضی هستم، امیدوارم در لیگ والیبال بانوان روی سکو برویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قهرمانی: از نتیجه بازی و عملکرد شاگردانم مقابل اکسون راضی هستم، امیدوارم در لیگ والیبال بانوان روی سکو برویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید