مردم ایران از این آزمون هم عبور خواهند کرد، توقع از کشتی بالا است

به گزارش مجله کوروش بزرگ، ابراهیم جوادی دارنده مدال برنز المپیک 1972 مونیخ و دارنده چهار مدال طلای قهرمانی کشتی جهان با توجه به فرارسیدن سال جدید به خبرنگاران گفت: سالی که پشت سر گذاشتیم سالی سخت و ناگوار به ویژه در ماههای پایانی بود که به واقع برخی از هموطنان ما را داغدار و عزادار کرد. اما به هر حال امید و انگیزه همواره وجود دارد و باید این بار هم به سعی و تلاش از این برهه حساس گذر کنیم. خیلی ناراحتم که این روزهای سخت و ناگوار با نوروز همراه شد که مردم کشورمان در این ایام با اخبار بد و ناراحت کننده همراه شدند.

مردم ایران از این آزمون هم عبور خواهند کرد، توقع از کشتی بالا است

وی شرح داد: به عنوان عضو کوچکی از جامعه بزرگ کشتی و به عنوان یک قهرمان ملی سالها برای ورزش ایران افتخارآفرینی کردم از خداوند سالی سراسر صلح و صفا و سلامتی را خواستارم. ملت ایران روزهای سخت و فراموش نشدنی را در طول تاریخ تجربه کرده اند و این بار هم مطمئن هستم می توانیم از این برهه گذر کنیم اما امیدوارم این گذر با حداقل خسارات جانی و مالی صورت گیرد.

قهرمان کشتی جهان در خصوص نقش قهرمانان و ورزشکاران ملی در ایجان روحیه و انگیزه در جامعه گفت: مطمئنا هر موفقیت ورزشی در سطوح ملی می تواند موجی از امید و انگیزه را در جامعه ایجاد کند. به همین دلیل امیدوارم هر چه سریعتر زمینه فعالیت های ورزشی در کشور و سطح ملی فراهم شود و دوباره شاهد موجی از شور و هیجان باشیم. چراکه در این مقطع حساس به تنها چیزی که بیش از هر چیز نیاز داریم سلامتی روحی و جسمی و دوری از اخبار ناگوار است.

عضو پیشین شورای فنی فدراسیون کشتی در خصوص تعویق در برنامه های ملی پوشان هم گفت: لغو اردوها اتفاقی ناگزیر بود که به دلیل شیوع ویروس کرونا و محافظت از سلامتی کشتی گیران صورت گرفت. به هر حال این اتفاق در همه جای قاره آسیا و حتی جهان رخ داد و فقط به ورزشکاران ایرانی منتهی نشد. به هر حال اوضاع جهان طوری رقم خورد که در آستانه المپیک با چنین وضعیتی روبرو شدیم و حالا باید منتظر تصمیمات کلان مجامع ورزشی جهان در خصوص المپیک باشیم که فعلا به تعویق افتاده است.

جوادی از کشتی به عنوان طلایه دار کاروان ورزشی ایران در میادین جهانی و المپیک یاد کرد و گفت: حساب کشتی و چند رشته مدال آور ایران در المپیک با تمامی رشته های دیگر جداست چراکه مردم همواره از این چند رشته توقع موفقیت و کسب مدال در المپیک را دارند. به همین دلیل امیدوارم این بار هم پرچم کشتی مثل دوره های قبلی المپیک بالا باشد و گوش شکسته های کشورمان بتوانند از این میدان بزرگ سربلند خارج شوند.

پیشکسوت کشتی کشورمان در خاتمه خاطر نشان کرد: امیدوارم در سال جدید شاهد اتفاقات خوبی باشیم و ورزش ایران بتواند در جهت موفقیت حرکت کند. هر چند که این موضوع مستلزم حمایت همه جانبه متولیان ورزش ایران است چراکه ورزشکاران کشورمان برای موفقیت نیاز به حمایت و دلگرمی دارند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 945

به "مردم ایران از این آزمون هم عبور خواهند کرد، توقع از کشتی بالا است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مردم ایران از این آزمون هم عبور خواهند کرد، توقع از کشتی بالا است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید