مسابقه مجازی نوروزی ائل آیینی در آذربایجان شرقی

به گزارش مجله کوروش بزرگ، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از برگزاری مسابقه مجازی نوروزی ائل آیینی اطلاع داد.

مسابقه مجازی نوروزی ائل آیینی در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی، احمد حمزه زاده ضمن اعلام این خبر، گفت: در راستای حفظ و ترویج آیین های سنتی نوروز و ایجاد نشاط اجتماعی در میان هم وطنان عزیز، اداره کل میراث فرهنگی استان با مشارکت موسسه آراز ایلدیریم اقدام به برگزاری مسابقه مجازی عکس و فیلم آیین های سنتی نوروز با عنوان ائل آیینی نموده است.

او تأکید کرد: با توجه به شرایط حاکم بر کشور، لزوم استقرار هم وطنان در خانه برای مصون ماندن از بیماری کرونا و برای غنی شدن ایام ماندن در خانه ، این مسابقه به صورت مجازی برگزار خواهد شد، علاقه مندان می توانند از تخم مرغ های رنگی و سفره های نوروزی 99 خود به صورت عکس و از آیین های سنتی و بومی نوروزی منطقه خود فیلم های یک دقیقه ای تهیه و به این مسابقه ارسال نمایند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی، گفت: در این مسابقه هر بخش سه برگزیده خواهد داشت که هدایای آن ها شامل صنایع دستی استان و سفرهای تفریحی خواهد بود.

او بیان نمود: علاقه مندان به شرکت در این مسابقه می توانند با مراجعه به آدرس اینستاگرامی @el-ayini99 علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر، عکس و فیلم های خود را از تاریخ یک الی 15 فروردین ماه 99 به این آدرس ارسال نمایند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 18 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 921

به "مسابقه مجازی نوروزی ائل آیینی در آذربایجان شرقی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسابقه مجازی نوروزی ائل آیینی در آذربایجان شرقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید