میزبانی حق تیم های شهرستانی است، برخوردهای خوبی با داور نشد

به گزارش مجله کوروش بزرگ، به گزارش خبرنگاران نیم فصل نخست رقابت های لیگ برتر والیبال در حالی برای تیم سایپا به خاتمه رسید که مصطفی کارخانه پیش از بازی معوقه این تیم مقابل شهرداری ورامین استعفا داد. سپس ناصر شهنازی در ادامه هدایت نارنجی پوشان را برعهده گرفت و پیروز شد در نخستین بازی خود با نتیجه سه بر یک از سد تیم شهرداری ورامین عبور کند.

میزبانی حق تیم های شهرستانی است، برخوردهای خوبی با داور نشد

در انتها نیم فصل، تیم والیبال سایپا با کسب 9 پیروزی و 28 امتیاز در جایگاه پنجم جدول رده بندی قرار گرفت.

ناصر شهنازی سرمربی تیم والیبال سایپا در گفتگو با خبرنگاران پس از بازی مقابل تیم شهرداری ورامین گفت: هر تغییر و تحولی در باشگاه با چالش هایی روبرو می شود. مهم این است که چالش ها طوری مدیریت شود که سمت و سوی مثبت به خود بگیرد. بازی مقابل تیم شهرداری ورامین نشان داد که چالش ها به سمت مثبت می رود چرا که بازیکنان جنگنده وارد شدند و از جان و دل مایه گذاشتند تا پیروز شدیم. این مهمترین کاری بود که توسط مدیران باشگاه و مربیان انجام شد.

وی اضافه نمود: بازیکنان نشان دادند پتانسیل بالایی دارند. نقطه ضعف هایی در تیم وجود دارد که باید برطرف شود. به هر حال تا ما بخواهیم تفکرات خود را در تیم پیاده کنیم، نیاز به زمان است. اما بازیکنان نشان دادند که فعل خواستن را صرف کرده اند و تمام تلاش خود را در بازی مقابل شهرداری ورامین به کار گرفته اند.

سرمربی تیم والیبال سایپا تأکید کرد: در جدول رده بندی به پیروزی مقابل شهرداری ورامین نیاز داشتیم چرا که در صورت شکست، جبران اختلاف امتیاز با تیم های صدر جدول سخت می شد. بنابراین با تمام هم و غم در بین سیستم مدیریت، سرپرستی، مربیان و بازیکنان در نهایت توانستیم پیروز شویم.

وی در پاسخ به این سوال که پشت خط زن تیم در بازی مقابل شهرداری ورامین در امتیازهای حساس دچار مشکل می شد، نظر شما چیست؟ گفت: ما در حمله شرایط خوبی داشتیم اما طبق آمار در دفاع عملکردمان ضعیف بود. باید روی این موضوع کار کنیم. سال گذشته تیم نشان داد دفاع خوبی دارد پس این پتانسیل وجود دارد و ما باید این مشکل را برطرف کنیم.

شهنازی شرح داد: تیم شهرداری ورامین شرایط متفاوت با تیم ما داشت. پس از ست نخست که به راحتی پیروز شدیم، در ادامه کار کمی سخت شد. زمانی که یک تیم نتیجه را واگذار می کند دیگر چیزی برای از دست دادن ندارد. بنابراین تمام توان خود را به کار می گیرد. پس ما باید مدیریت کنیم و این نیاز به زمان دارد تا ما شرایط را تحت کنترل بگیریم. همین که توانستیم پیروز شویم، خوب است.

سرمربی تیم والیبال سایپا درباره برگزاری دور برگشت به صورت متمرکز گفت: طبیعی است که تیم های تهرانی علاقه مند به بازی متمرکز به میزبانی تهران باشند چرا که با سالن ها شناخت بیشتری دارند و رفت و آمدها کاهش می یابد و از نظر کرونا شرایط بهتر است. اما ما باید به تصمیم و درخواست تیم های شهرستانی نیز احترام بگذاریم و واقع بین باشیم. نمی توانیم حق و ناحق کنیم. وقتی آنها تمایل دارند میزبان باشند، نباید مقابل نظرشان بی احترامی کرد.

شهنازی درباره استفاده از ویدئو چک گفت: زمانی که در یک رویداد 5-6 تیم شرایط قهرمانی را دارند مطمئناً چالش هایی به وجود خواهد آمد. برای کاهش این حواشی نیاز به استفاده از ویدئو چک حس می شود. مقابل شهرداری ورامین برخوردهای خوبی با داور صورت نگرفت. به هر حال بازیکنان و داوران اشتباه می کنند و این گونه برخوردها فشار روانی روی داور را بیشتر می کند. استفاده از ویدئو چک می تواند باعث کاهش این حواشی شود.

وی در انتها اعلام نمود: پیروزی مقابل تیم شهرداری ورامین را به مدیریت، بازیکنان و کارگران سایپا تقدیم می کنم. این نخستین برد بود که امیدوارم ادامه دار باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 بهمن 1399 بروزرسانی: 5 بهمن 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 1447

به "میزبانی حق تیم های شهرستانی است، برخوردهای خوبی با داور نشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میزبانی حق تیم های شهرستانی است، برخوردهای خوبی با داور نشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید