همکاری های منطقه ای مسکو و آنکارا به روایت وزیر دفاع روسیه

به گزارش مجله کوروش بزرگ، وزیر دفاع روسیه با بیان اینکه با ترکیه علیه تروریسم مبارزه می کنیم، گفت: برای همکاری های هوایی نیز دیدارهای متناوبی را با یکدیگر داریم. تعداد زیادی نقطه گذری را با یکدیگر ایجاد و کنترل می کنیم. با یکدیگر شرایط پناهجویان را نیز سروسامان می دهیم.

همکاری های منطقه ای مسکو و آنکارا به روایت وزیر دفاع روسیه

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، سرگئی شویگو وزیر دفاع روسیه در مورد روابط مسکو و آنکارا گفت: روابط با ترکیه در عرصه های مختلف سخت است اما همکاری ما با یکدیگر نتایجی را به همراه داشته است.

وی اضافه نمود: عضویت ترکیه در ناتو یکی از مسائلی است که باعث ایجاد مانع در روابط می گردد. این یک شرایط خاص است که یک طرف عضو ناتو است و دیگری نیست ولی همکاریها دنبال می گردد. طرفین کوشش دارند به یک زبان مشترک برسند، همکاریها و عملیاتهای مشترک دنبال می شوند، حتی در نقاطی که بعید به نظر می رسد نیز سازش پیدا می گردد. راهکارها و روشهای رسیدن به راهکارها پیدا می گردد.

وزیر دفاع روسیه گفت: به عنوان مثال موضوع کاهش تنش در ادلب یکی از این موارد است. با عقیده ما ایجاد منطقه کاهش تنش در سوریه یک صفحه جدید برای حل چنین بحرانهایی بوده و مکانیزمی جدید است.

شویگو با بیان اینکه با ترکیه علیه تروریسم مبارزه می کنیم، گفت: برای همکاری های هوایی نیز دیدارهای متناوبی را با یکدیگر داریم. تعداد زیادی نقطه گذری را با یکدیگر ایجاد و کنترل می کنیم. با یکدیگر شرایط پناهجویان را نیز سروسامان می دهیم.

وی یادآور شد: ترکیه و روسیه در مورد قره باغ نیز برای رسیدن به راهکار همکاری هایی داشته اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 فروردین 1400 بروزرسانی: 13 فروردین 1400 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 1582

به "همکاری های منطقه ای مسکو و آنکارا به روایت وزیر دفاع روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همکاری های منطقه ای مسکو و آنکارا به روایت وزیر دفاع روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید