پلتفرم مایکروسافت عرضه واکسن کرونا را مدیریت می نماید

به گزارش مجله کوروش بزرگ، مایکروسافت پلتفرمی طراحی نموده که به شرکت ها و مؤسسات درمانی و نیز دولت ها امکان می دهد برای توزیع و تزریق واکسن کرونا به بهترین شکل برنامه ریزی نمایند.

پلتفرم مایکروسافت عرضه واکسن کرونا را مدیریت می نماید

شرکت های فراوانی در طراحی این پلتفرم با مایکروسافت همکاری داشته اند که از جمله آنها می توان به اکسنتر، آواناده، مزیک گلوبال و غیره اشاره نمود. البته بعضی از این شرکت ها خود به دنبال طراحی پلتفرم های مشابهی هستند که مبتنی بر خدمات کلود مایکروسافت هستند.

پلتفرم یادشده برنامه ریزی برای توزیع ایمن و دقیق واکسن کرونا در نقاط مختلف یک یا چند کشور که توسط شرکت های مختلف فراوری شده و باید بیش از یک بار تزریق شوند را امکان پذیر می نماید. این پلتفرم ثبت دقیق مشخصات بیماران و ارائه دهندگان خدمات واکسن، برنامه ریزی چندمرحله ای توزیع و تزریق واکسن، گزارش گیری، تحلیل آماری و پیش بینی روندهای آینده را ممکن می نماید.

مایکروسافت از ابتدای شیوع ویروس کرونا در مارس گذشته بیش از 230 مأموریت را با هدف برنامه ریزی و مدیریت تزریق واکسن کرونا انجام داده است، اما با طراحی پلتفرم جدید موسوم به ثبت واکسن و راه چاره مدیریتی یا VRAS این کار را به شیوه ای نظام مندتر انجام خواهد داد.،مهر

آخرین اخبار مربوط به کرونا در ایران و دنیا را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 29 دی 1399 بروزرسانی: 29 دی 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 1432

به "پلتفرم مایکروسافت عرضه واکسن کرونا را مدیریت می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلتفرم مایکروسافت عرضه واکسن کرونا را مدیریت می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید