ژیرو در آستانه پیوستن به میلان، چلسی هم به هدفش رسید، هم به پول

به گزارش مجله کوروش بزرگ، مهاجم فرانسوی تیم فوتبال چلسی فاصله زیادی تا تبدیل شدن به بازیکن تازه تیم فوتبال میلان ندارد.

ژیرو در آستانه پیوستن به میلان، چلسی هم به هدفش رسید، هم به پول

به گزارش خبرنگاران، شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت که اولیویه ژیرو در چند قدمی عقد قرارداد با میلان واقع شده است و مذاکرات طرفین تا مرحله ای پیشرفت داشته است که بتوان انتظار اعلام رسمی پیوستن او به روسونری را داشت.

از چند ماه قبل بحث پیوستن ژیرو به میلان وجود داشت و گزارش رسانه های ایتالیایی حاکی از آن بود که میلان تنها حاضر است که این مهاجم حرفه ای فرانسوی را به نام بازیکن آزاد به خدمت بگیرد. اکنون اما اسکای اسپورت ایتالیا مدعی شده است که عملیات جابجایی ژیرو از چلسی به میلان، با پرداخت رقمی ناچیز از سوی باشگاه ایتالیایی صورت خواهد گرفت.

طبق گزارش این رسانه، انتظار می رود که ظرف امروز و فردا توافق نهایی برای انتقال ژیرو حاصل شود به خصوص که مهمترین دغدغه چلسی برای موافقت با فروش این بازیکن، پیوستن او به یک رقیب مستقیم در لیگ برتر انگلیس بود که به این ترتیب موافقت با میلان این نگرانی را هم برطرف می کند. البته در آخرین قراردادی که چلسی با ژیرو بست و هنوز یک سال دیگر اعتبار دارد، این بازیکن 34 ساله متعهد شده که تا قبل از انتها قراردادش به یک تیم انگلیسی دیگر ملحق نشود.

ژیرو در 119 بازی اش برای چلسی 39 گل زده است. او پیش از آن هم برای آرسنال 253 بازی انجام داده و 105 گل زده بود. با رفتن به میلان، دوران 9 ساله حضور ژیرو در لیگ برتر انگلیس به انتها می رسد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 مرداد 1400 بروزرسانی: 6 مرداد 1400 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 1785

به "ژیرو در آستانه پیوستن به میلان، چلسی هم به هدفش رسید، هم به پول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ژیرو در آستانه پیوستن به میلان، چلسی هم به هدفش رسید، هم به پول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید