کشف انبار لوازم خانگی احتکار شده در پوشش مصالح فروشی

به گزارش مجله کوروش بزرگ، رئیس اتاق اصناف شهرستان ری از کشف 5 هزار دستگاه لوازم خانگی احتکار شده در یک کارگاه سنگ بری و فروش مصالح ساختمانی اطلاع داد.

کشف انبار لوازم خانگی احتکار شده در پوشش مصالح فروشی

به گزارش خبرنگاران، محسن کشاورزی گفت: صبح روز چهارشنبه 9 شهریور ماه، بازرسان اتاق اصناف شهرستان ری هنگام گشت مشترک با ریاست کلانتری دولت آباد در یک مصالح فروشی و سنگ بری حدود 5 هزاردستگاه لوازم خانگی احتکار شده کشف و ضبط کردند.

او با تأکید بر استیجاری بودن ملک مصالح فروشی اضافه کرد: این لوازم خانگی که اقلامی متنوع و متفاوت بودند، در سامانه جامع انبارها و تجارت ثبت نشده بودند و به صورت غیرقانونی احتکار و نگهداری می شد.

او توقیف اموال احتکارشده و پلمپ کارگاه را حکم قاضی برای این تخلف مطرح کرد و گفت: به همه تجار و واردنمایندگان و صاحبان کالا توصیه می کنیم کالاهای تجاری را در انبارهای قانونی و دارای پروانه کسب نگهداری نمایند تا در کسب خود دچار مشکل نشوند.

رئیس اتاق اصناف شهرستان ری هشدار داد: در صورتی که واردنمایندگان و صاحبان کالا، اجناس تجاری را در انبارهای زیرزمینی مانند گاوداری ها، باغات، کارگاه ها و مکان های غیرمجاز نگهداری نمایند، با حکم قانون ضبط می گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 13 شهریور 1401 بروزرسانی: 13 شهریور 1401 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 2184

به "کشف انبار لوازم خانگی احتکار شده در پوشش مصالح فروشی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف انبار لوازم خانگی احتکار شده در پوشش مصالح فروشی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید