گوگل مسنجر یک ویژگی آزمایشی را در اندروید 10 فعال کرد ، امکان دریافت اعلان های تصویری در بالای صفحه

به گزارش مجله کوروش بزرگ، گوگل مسنجر، ویژگی جدیدی را به شکل آزمایشی در اندروید 10 فعال کرد. این ویژگی جدید به نام آیکون Bubbles قابل مشاهده است.

گوگل مسنجر یک ویژگی آزمایشی را در اندروید 10 فعال کرد ، امکان دریافت اعلان های تصویری در بالای صفحه

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، گوگل یک API جدید با نامBubbles را معرفی کرد که کار را برای توسعه دهندگان برنامه آسانتر می کند تا اعلان های قابل مشاهده تر را مستقیماً روی صفحه نمایش کاربر قرار دهند ، دقیقاً مانند آنچه فیس بوک مسنجر پیش از این اجرا کرده بود.

برخی از افراد در XDA-Developers پیروز شده اند این ویژگی را دراندروید به صورت دستی فعال کنند و اسکرین شات هایی از این ویژگی را منتشر کرده اند. البته این ویژگی از نظر کارکرد چندان جدید نیست. درواقع در حالی که یک پیام دریافت می کنید، یک اعلان تصویری نیز در بالای صفحه خود دریافت خواهید کرد ، بنابراین مجبور نیستید برنامه مورد نظر را ترک کنید.

حتی می توانید Bubbles را به سایر قسمتهای صفحه بکشید یا آن را رد کنید. دقیقاً مانند Chat Heads در فیس بوک که وقتی فردی از Heads Chat خوشش نمی آید می تواند به راحتی این ویژگی را غیر فعال کند.

منبع: انتخاب
انتشار: 28 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 698

به "گوگل مسنجر یک ویژگی آزمایشی را در اندروید 10 فعال کرد ، امکان دریافت اعلان های تصویری در بالای صفحه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوگل مسنجر یک ویژگی آزمایشی را در اندروید 10 فعال کرد ، امکان دریافت اعلان های تصویری در بالای صفحه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید