180 مدرسه البرز تحت پوشش آموزش های ایمنی چهارشنبه آخرسال نهاده شد

به گزارش مجله کوروش بزرگ، خبرنگاران: مدیر روابط عمومی آتش نشانی شهرداری کرج گفت: 180 مدرسه البرز تحت پوشش آموزش های ایمنی چهارشنبه آخرسال قرار گرفتند و 20 هزار برگه بروشور در این زمینه تهیه و توزیع شده است.

180 مدرسه البرز تحت پوشش آموزش های ایمنی چهارشنبه آخرسال نهاده شد

سیدجواد موسوی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در کرج، با اشاره به تمهیدات در نظر گرفته شده توسط سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: نیروهای آتش نشانی از 2 ماه گذشته اقدامات مختلفی در زمینه های مختلف آموزش و پیشگیری برای خطرات چهارشنبه سوری انجام داده اند.

وی اضافه کرد: از 24 بهمن ماه لغایت 20 اسفندماه، با انجام هماهنگی های لازم با اداره کل آموزش و پرورش استان البرز، تعداد 180 مدرسه در استان تحت پوشش آموزش های ایمنی چهارشنبه آخرسال قرار گرفتند و 20 هزار برگه بروشور در این زمینه تهیه و توزیع شده است.

مدیر روابط عمومی آتش نشانی شهرداری کرج با بیان اینکه 180 مربی آموزشی به این مدارس اعزام شدند، گفت: 4 استند داربست 12 متری آموزشی نیز در مناطق پرتردد شهر مانند بلوار ارم، فلکه سوم فردیس، عظیمیه و میدان سپاه نصب شده که به توصیه های ایمنی در خصوص چهارشنبه آخرسال را در شهر پرداخته است.

وی توضیح داد: هیچ خودرویی در سطح شهر استقرار نداشته اما همه نیروها از ابتدای هفته در آماده باش صد در صد در ایستگاه ها قرار دارند.

ب

منبع: تسنیم
انتشار: 14 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 815

به "180 مدرسه البرز تحت پوشش آموزش های ایمنی چهارشنبه آخرسال نهاده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "180 مدرسه البرز تحت پوشش آموزش های ایمنی چهارشنبه آخرسال نهاده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید