آزمون کارشناسی ارشد با رعایت استاندارد های بهداشتی در دانشگاه گیلان برگزار می گردد

به گزارش مجله کوروش بزرگ، نماینده تام الاختیار دانشگاه گیلان در امر برگزاری آزمون های سراسری گفت: آزمون کارشناسی ارشد با رعایت استاندارد های بهداشتی مورد تأیید دانشگاه علوم پزشکی و ستاد مبارزه با بیماری کرونا برگزار می گردد.

آزمون کارشناسی ارشد با رعایت استاندارد های بهداشتی در دانشگاه گیلان برگزار می گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات شرایط گرفتن ویزای دانشجویی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، ارسلان دمیرچی، نماینده تام الاختیار دانشگاه گیلان در امر برگزاری آزمون های سراسری با بیان اینکه آزمون کارشناسی ارشد روزهای پنجشنبه شانزدهم، آدینه هفدهم و شنبه هجدهم مرداد برگزار می گردد، گفت: داوطلبان هیچگونه نگرانی در مورد نحوه برگزاری و رعایت دستورالعمل های بهداشتی نداشته باشند.

دمیرچی به ثبت نام حدود 19 هزار داوطلب برای شرکت در این آزمون در گیلان اشاره نمود و اضافه نمود: تعداد داوطلبان در آزمون کارشناسی ارشد سال جاری حدود 12 درصد بیشتر از پارسال است.

نماینده تام الاختیار دانشگاه گیلان گفت: آزمون در 2 شهرستان رشت و لاهیجان برگزار می گردد و همه داوطلبان با ماسک وارد حوزه ها شوند و درصورت نداشتن ماسک از ورود به حوزه های آزمون جلوگیری می گردد.

وی اضافه نمود: داوطلبان از داشتن وسایل شخصی همانند گوشی همراه خودداری نمایند.

دمیرچی با بیان اینکه سال جاری به خاطر شرایط ویژه بیماری کرونا تعداد حوزه های آزمون افزایش یافته است، گفت: در سال های گذشته حوزه های آزمون، مراکز زیرمجموعه دانشگاه گیلان بود که سال جاری به خاطر بیشتر شدن فاصله داوطلبان از ظرفیت دانشگاه های آزاد، پیغام نور، آموزش و پرورش و بعضی موسسات آموزشی استفاده شده تا تعداد حوزه ها افزایش یابد.

نماینده تام الاختیار دانشگاه گیلان در امر برگزاری آزمون های سراسری اضافه نمود: محیط حوزه های آزمون یک روز قبل از آزمون و در آخرین ساعات باقی مانده به شروع آزمون ضدعفونی می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 1205

به "آزمون کارشناسی ارشد با رعایت استاندارد های بهداشتی در دانشگاه گیلان برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزمون کارشناسی ارشد با رعایت استاندارد های بهداشتی در دانشگاه گیلان برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید