خبرنگاران بسته حمایتی اینترنت در کاشمر به دانشجو اهدا شد

به گزارش مجله کوروش بزرگ، مشهد- خبرنگاران- رییس مرکز آموزش عالی کاشمر از اجرای طرح اعطای بسته حمایتی اینترنت به دانشجویان این مرکز اطلاع داد.

خبرنگاران بسته حمایتی اینترنت در کاشمر به دانشجو اهدا شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

هادی معماریان خلیل آباد روز چهارشنبه در نشست کارگروه فناوری این مرکز اضافه کرد: پس از شیوع بیماری کرونا و تعطیلی آموزش حضوری، آموزش در دانشگاه ها بر بستر مجازی نهاده شد که در این راستا دانشجویان با مشکل هزینه این مدل آموزش و چالش جدید برای فراهم کردن بستر آموزش مجازی روبرو شدند.

وی با اشاره به درخواست دانشجویان مبنی بر رایگان شدن اینترنت مصرفی کلاس های مجازی ادامه داد: با تصمیم گیری های اجرا شده و به منظور جبران بخشی از هزینه های اینترنت مصرفی دانشجویان، بسته حمایتی شارژ اینترنت جهت استفاده بهتر از آموزش های الکترونیکی به تمامی دانشجویان این مرکز داده می شود.

وی با اشاره به برگزاری روزانه 65 کلاس درس مجازی برخط (آنلاین) در این مرکز گفت: مرکز آموزش عالی کاشمر از 12 اسفند ماه پارسال اقدام به برگزاری کلاس در بستر فضای مجازی کرده است.

معماریان اضافه کرد: سامانه موجود امکان برگزاری 30 کلاس مجازی همزمان با ظرفیت 500 کاربر را دارد، ضمن آنکه امکان تعامل و بحث بین استاد و دانشجو و آنالیز حضور و غیاب دانشجویان وجود دارد. همچنین این سامانه قابلیت آن را دارد که چنانچه دانشجویی نتواند به هر دلیل به صورت آنلاین از کلاس ها استفاده نماید، فایل دروس ارایه شده، بصورت آفلاین نیز برای استفاده در هر زمان ذخیره شود.

وی خرید و ارتقای تجهیزات سخت افزاری مانند قلم نوری، هدست و سایر تجهیزات مورد احتیاج آموزش الکترونیک، تجهیز کلاس های سمعی بصری با تخته هوشمند، لپ تاپ و سایر تجهیزات مورد احتیاج را بخش دیگری از اقدامات فنی و پایه ای اجرا شده در این مرکز برشمرد.

وی با اشاره به نقش و صندلی اجتماعی مرکز آموزش عالی کاشمر به عنوان مرکز پیشرو در توسعه پایدار منطقه گفت: در راستای این مسوولیت اجتماعی، مرکز آموزش عالی کاشمر برای یاری به سایر دستگاه ها آمادگی برگزاری کلاس های آموزشی را در بستر سامانه آموزش مجازی مرکز دارد.

معماریان گفت: با توجه به شرایط حاضر تمامی مسوولان مرکز، کوشش خود را بکار خواهند گرفت تا دانشجویان با کمترین دغدغه، محتواهای آموزشی را با کیفیت بهتر دریافت کنند.

مرکز آموزش عالی کاشمر از سال 90 فعالیت خود را شروع کرده و هم اکنون حدود هزار دانشجو در 6 رشته تحصیلی دارد.

کاشمر با پنج مرکز دانشگاهی در 228 کیلومتری مشهد واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 9 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 1032

به "خبرنگاران بسته حمایتی اینترنت در کاشمر به دانشجو اهدا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بسته حمایتی اینترنت در کاشمر به دانشجو اهدا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید